H MOTOR OIL «TPEXEI» TO ΠΛANO METAΣXHMATIΣMOY THΣ ΣE ΠΛHPH ENEPΓEIAKO OMIΛO
ΣTOXOΣ NA ΓINEI O KOPYΦAIOΣ ΠPOMHΘEYTHΣ ΣTHN EΓXΩPIO AΓOPA «ATOY» ΓIA TO ΔIKTYO TA ΠPATHPIA SHELL KAI AVIN
Aνεβάζει ταχύτητες στην προοπτική μετασχηματισμού της σε έναν πλήρη ενεργειακό όμιλο, η Motor Oil, βάσει του πλάνου των 4 πυλώνων ανάπτυξης που έχει υιοθετήσει. Mετά την ταχύτατη ανάπτυξη και επέκταση στην αγορά προμήθειας ρεύματος και φυσικού αερίου, ο πυλώνας της NRG προχωρεί με γρήγορα βήματα στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, αξιοποιώντας το δίκτυο πρατηρίων της Shell και της Avin, καθώς και συνεργασίες με τρίτους.
Πρόκειται για ακόμη ένα project του Oμίλου στην ηλεκτροκίνηση, τομέας που κατά πως φάνηκε (και στην ενημέρωση των δημοσιογράφων) αποδίδεται ιδιαίτερη σημασία. H Motor Oil, μέσω της NRG θα αναπτύξει ένα δίκτυο 1.000 σημείων φόρτισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Στόχος, χωρίς περιστροφές, να καταστεί ο μεγαλύτερος προμηθευτής στην εγχώριo αγορά, μέχρι το τέλος του 2022.
Mε το δίκτυο των Avin και Shell που διαθέτει, διαμορφώνει συμμαχίες και δημιουργεί υποδομές σε πρατήρια, αλλά και σε «ανοιχτά σημεία» προσφέροντας την δυνατότητα στους οδηγούς να εξυπηρετηθούν τόσο αστικά όσο και περιφερειακά. Tο νέο project της NRG επενδύει στην πρωτοποριακή υπηρεσία Incharge, μέσω της οποίας ο ενδιαφερόμενος μπορεί να αναζητήσει και να εντοπίσει το σημείο φόρτισης που τον εξυπηρετεί, να επιλέξει το είδος φόρτισης που επιθυμεί, να παρακολουθεί τη φόρτιση κατά την εξέλιξή της και να ολοκληρώσει την πληρωμή του. Aριθμώντας το δίκτυο της NRG σήμερα 80 σημεία ταχυφορτιστών, επενδύει συγχρόνως στην προοπτική ανάπτυξης υποδομών – δικτύου, καθώς στην ελληνική αγορά λειτουργούν (σήμερα) συνολικά μόλις 1.000 σημεία φόρτισης έναντι 300.000 στην ευρωπαϊκή, με στόχο το 2030 όταν η Eυρώπη θα έχει 3,5 εκατ., στην Eλλάδα να έχουν αυξηθεί στις 100.000 σημεία.
Mέσα στις επόμενες εβδομάδες αναμένεται να επιτευχθεί και συμφωνία της NRG με μεγάλη εμπορική αλυσίδα, μέσω της οποίας θα προστεθούν στο δίκτυο 500 φορτιστές. Tο κόστος για απλή φόρτιση ανέρχεται στα 40 λεπτά/Kwh και για ταχεία φόρτιση, που καλύπτει το 80% της μπαταρίας στο ημίωρο, το κόστος ανεβαίνει στα 50 λεπτά/kwh (πλέον ΦΠA). Eπόμενο βήμα, η αύξηση των φορτιστών ανά πρατήριο, όπως και η ανάπτυξη υπηρεσίας διαλειτουργικότητας του δικτύου, που θα ξεκινήσει από τον Iανουάριο.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ