Τα οικονομικά της αποτελέσματα για το τρίτο τρίμηνο του 2021 ανακοίνωσε την Πέμπτη η Frigoglass, η οποία κατέγραψε, μεταξύ άλλων, αύξηση κατά 50 % στις πωλήσεις.
Σύμφωνα με την εταιρική ανακοίνωση, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 50% ως αποτέλεσμα της ισχυρής ανάκαμψης της ζήτησης και στις δύο δραστηριότητες, καθώς και της χαμηλής συγκριτικής βάσης.
Τα κυριότερα στοιχεία του τρίτου τριμήνου 2021
– Επιτάχυνση της αύξησης των πωλήσεων του κλάδου Υαλουργίας σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση. Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 72% σε σχέση με πέρυσι και κατά 52% σε σχέση με το προ της πανδημίας τρίτο τρίμηνο του 2019, λόγω της ισχυρής ζήτησης και των πρωτοβουλιών αύξησης των τιμών σε όλες τις δραστηριότητες
– Βελτίωση του περιθωρίου EBITDA κατά 340 μονάδες βάσης στο 13,7%. Η αύξηση του όγκου πωλήσεων και των τιμών υπερκάλυψαν τον αντίκτυπο εξωγενών παραγόντων, όπως το αυξημένο κόστος πρώτων υλών και μεταφορικών και την υποτίμηση του Νάιρα
– Προκαταβολή ύψους €15 εκατ. τον Σεπτέμβριο από το συνασφαλιστικό σχήμα για το περιστατικό πυρκαγιάς στη Ρουμανία
– Επιτυχής αύξηση της παραγωγής στη Ρωσία εντός του τριμήνου και έναρξη της λειτουργίας γραμμής συναρμολόγησης στη Ρουμανία στις αρχές Οκτωβρίου, με στόχο τον περιορισμό του αντικτύπου από την πυρκαγιά
– Η φάση ανακατασκευής του εργοστασίου της Ρουμανίας ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα του έργου και την εκτίμησή μας για επαναλειτουργία του το τέταρτο τρίμηνο του 2022
– €77,9 εκατ. ταμειακά διαθέσιμα και €11 εκατ. διαθέσιμες πιστωτικές γραμμές στο τέλος Σεπτεμβρίου, επαρκή για την κάλυψη των βραχυπρόθεσμων αναγκών σε κόστος χρηματοδότησης και κεφαλαιακές δαπάνες, καθώς και για τη χρηματοδότηση του κεφαλαίου κίνησης κατά το εποχικά ισχυρό πρώτο εξάμηνο του 2022
Ο κύριος Νίκος Μαμουλής, Διευθύνων Σύμβουλος της Frigoglass, σχολίασε: «Πετύχαμε ισχυρή επίδοση παρά τις προκλήσεις που σχετίζονται με την αύξηση του κόστους και τις επιπτώσεις από το περιστατικό της πυρκαγιάς στη Ρουμανία. Με τις τάσεις της αγοράς να παραμένουν ευνοϊκές τον Οκτώβριο, αναμένουμε το 2021 να επιτύχουμε διψήφια αύξηση πωλήσεων και βελτίωση του περιθωρίου EBITDA. Εστιάζουμε στην υλοποίηση του σχεδίου επιχειρησιακής συνέχειας με στόχο την ικανοποίηση της ζήτησης κατά τη διάρκεια του εποχικά ισχυρού πρώτου εξαμήνου του επόμενου έτους, στην έγκαιρη έναρξη των κατασκευαστικών εργασιών στη Ρουμανία, καθώς και στα μέτρα αντιστάθμισης της αύξησης κόστους.»