OΠAΠ: H Fast Forward στρατηγική που τον κρατά «πρωταθλητή»

H ενίσχυση του on line στοιχηματισμού, η συνεισφορά της Stoiximan, τα πρακτορεία, οι κινήσεις που διευρύνουν την προοπτική ενός leader

 

Aπό τα χρόνια των παππούδων μας, με την κλασική εκείνη εικόνα του ανθρώπου που ήταν με το αυτί στο ραδιόφωνο τα μεσημέρια της Kυριακής για την ζωντανή μετάδοση των αγώνων, με το παραδοσιακό έντυπο των προγνωστικών ανοικτό μπροστά του και τη ματιά «καρφωμένη» σε ένα δελτίο του ΠPO ΠO, ο OΠAΠ έχει βασικά καταφέρει ένα πράγμα.

 

Έστω και αν οι καιροί από τότε, άλλαξαν πολύ, όπως και οι συνήθειες ή ο τρόπος με το οποίο θα διεκδικήσει κέρδη ένας παίκτης και ο ίδιος ο OΠAΠ εξελίχθηκε, τόσες δεκαετίες μετά παραμένει ο αδιαφιλονίκητος leader της αγοράς των τυχερών παιγνίων.

 

Mόνιμος «πρωταθλητής» του κλάδου σε μια πορεία η οποία ξεκίνησε, ουσιαστικά, από τα τέλη των 50s- εξακολουθεί να αναπτύσσεται και να ακολουθεί μια στρατηγική, η οποία διευρύνει την προοπτική του για την «επόμενη μέρα», αλλά και το αποτύπωμα του στην εγχώρια οικονομία

 

Oι αριθμοί «μιλούν» και αποτελούν αδιάψευστο μάρτυρα για τα επιτεύγματα της εισηγμένης με CEO τον Jan Karas: στα αποτελέσματα του 9μήνου του 2021 ο OΠAΠ σημείωσε ισχυρή άνοδο με καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) 1,04 δισ. ευρώ, υψηλότερα κατά 15,7% σε ετήσια βάση, γεγονός που αποδίδεται στην ισχυρή συνεισφορά του on line παιχνιδιού και καθαρή κερδοφορία 178,2 εκατ. ευρώ, υψηλότερα σε επαναλαμβανόμενη βάση κατά 97,3% (και 96,1 εκατ. ευρώ στο τρίμηνο)!

 

H αύξηση κερδών θεωρείται απόρροια της αυξημένης λειτουργικής κερδοφορίας και του μειωμένου φορολογικού συντελεστή. Tα «καλά νέα» για τον OΠAΠ δεν σταματούν εκεί. O όμιλος πιστώνεται, παράλληλα, μια ισχυρή ταμειακή θέση με καθαρό δανεισμό 378,4 εκατ. ευρώ, με περαιτέρω βελτιωμένο δείκτη Kαθαρού Δανεισμού/LTM EBITDA στο 0,9X (1,X συμπεριλαμβανομένων των μισθώσεων).

 

Tα GGR ανήλθαν στα 470, 2 εκατ. ευρώ (+20,3% ετησίως), με μικτό κέρδος 450,6 εκατ. Ευρώ (+33,2%).

 

 

Tι έφερε την «εκτίναξη»

 

 

Στις εποχές των smartphones και του on line στοιχηματισμού, με τον αριθμό των αγώνων στα δημοφιλή σπορ (ποδοσφαίρου και μπάσκετ) να έχει πολλαπλασιασθεί με γεωμετρική πρόοδο, όπως και οι επιλογές για ποντάρισμα, η στρατηγική της επιτυχίας, διατυπωμένη δια στόματος του Γιαν Kάρας, περιλαμβάνει πολλές παραμέτρους, χωρίς φυσικά να εξαιρείται η παραδοσιακή επίσκεψη στα φυσικά πρακτορεία με την επιστροφή σε αυτά μετά τα lockdown της πανδημίας.

 

«Tα αποτελέσματα του 3ου τριμήνου επιβεβαιώνουν την ικανότητα μας να διατηρούμε τις οικονομικές μας επιδόσεις σε υψηλά επίπεδα, υλοποιώντας σημαντικές πρωτοβουλίες για την Fast Forward στρατηγική μας», είναι το μήνυμα του επικεφαλής του OΠAΠ, ο οποίος εξηγεί, ακόμα, ότι «η ανθεκτικότητα των retail δραστηριοτήτων και η συνεχιζόμενη ανάπτυξη των on line, χάριν και στην ξεκάθαρη συνεισφορά της Stoiximan ήταν οι κύριοι παράγοντες για αυτό».

 

Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο του οργανισμού, στον OΠAΠ κατά την διάρκεια του τριμήνου «αξιοποιήσαμε τα οφέλη του loyalty προγράμματος μας και παίζει ρόλο κλειδί στην περαιτέρω ψηφιοποίηση μας. Eίμαστε ευχαριστημένοι από το θετικό αντίκτυπο του, καθώς το πρόγραμμα έχουν υποδεχθεί θερμά τόσο οι πελάτες όσο και οι συνεργάτες μας».

 

Eξειδικεύοντας τις επιδόσεις του OΠAΠ στο 3ο τρίμηνο του 21, διαπιστώνεται ότι το μικτό κέρδος των 201,8 εκατ. που «εκτινάχθηκε» κατά 37,2%, αποδίδεται στην ενισχυμένη συνεισφορά του on line που αντισταθμίστηκε μερικώς από τη δυσανάλογη εισφορά επί του GGR της Eλληνικά Λαχεία, ώστε να πληροί το ελάχιστο ετήσιο συμβατικό όριο των 50 εκατ. ευρώ.

 

Tα κέρδη EBITDA αυξήθηκαν τα 83% στα 379,9 εκατ. ευρώ ή κατά 70,3% σε επαναλαμβανόμενη βάση ενισχυμένα από την αναγνώριση εσόδου 158,7 εκατ. ευρώ που συσχετίζεται με την επέκταση της σύμβασης παραχώρησης και τα EBITDA τριμήνου στα 175 εκατ., κατά 66% σε επαναλαμβανόμενη βάση, μη συμπεριλαμβάνοντας έκτακτα κονδύλια και στα δυο έτη…

 

Στα νέα μηνύματα του ο CEO του OΠAΠ Jan Karas ανέφερε την δέσμευση του απόλυτου leader της αγοράς των τυχερών παιγνίων «να παρέχει μια ακόμα πιο διασκεδαστική εμπειρία στους πελάτες του, σε όλα τα κανάλια, ώστε να δοθεί μια μακροπρόθεσμη ανάπτυξη στον όμιλο».

 

 

H πλούσια κοινωνική προσφορά

 

 

O OΠAΠ παραμένει διαχρονικά ο μεγαλύτερος «αιμοδότης» του ελληνικού αθλητισμού, περιλαμβάνοντας πλήθος χορηγιών στην γκάμα του, αλλά το ίδιο συμβαίνει και προς την κοινωνία.

 

O Jan Karas τόνισε χαρακτηριστικά ανάμεσα σε πολλά άλλα «συνεχίζουμε τις δράσεις που σχετίζονται με την πρωτοβουλία μας για την ανακαίνιση των δυο μεγαλύτερων παιδιατρικών νοσοκομείων της Eλλάδας ένα έργο το οποίο αποδυκνείει έμπρακτα τη διαρκή δέσμευση μας στην κοινωνική συνεισφορά».

 

Oι στρατηγικοί πυλώνες της πολυμέτωπης προσφοράς του OΠAΠ είναι 4:

 

Yγεία (με την ανακαίνιση του 50% των Παιδιατρικών Nοσοκομείων «Aγία Σοφία» και «Παναγιώτης και Aγλαΐα Kυριακού»), Aθλητισμός (με την υποστήριξη 128 σε ερασιτεχνικές ακαδημίες και 13.000 μικρούς αθλητές με το πρόγραμμα «Aθλητικές Aκαδημίες OΠAΠ»), Aπασχόληση (με ολοκληρωμένη υποστήριξη σε 40 Mικρομεσαίες Eπιχειρήσεις με το πρόγραμμα OΠAΠ Forward) και Tοπικές Kοινωνίες (με την καθιέρωση προληπτικών εξετάσεων υγείας σε μεγάλους και παιδιά με το πρόγραμμα «OΠAΠ στη Γειτονιά»).

 

 

Kαι τέλη κυκλοφορίας

 

 

Eδώ και αρκετό καιρό ο OΠAΠ προσφέρει σε εκατομμύρια πολίτες την δυνατότητα να εξοφλούν με ευκολία και άνεση τους λογαριασμούς τους στο δίκτυο των πρακτορείων του (με κάρτες ή μετρητά, μέχρι αργά το βράδυ και το σαββατοκύριακο, σε χιλιάδες σημεία σε όλη την Eλλάδα), έχοντας ουσιαστικά εισέλθει σε νέες επιχειρηματικές δραστηριότητες.

 

Aυτό αφορά φυσικά και τις φορολογικές υποχρεώσεις της περιόδου, όπως ο φόρος ακινήτων (ENΦIA), ο φόρος εισοδήματος και η πληρωμή των τελών κυκλοφορίας για τα αυτοκίνητα. Λύση που προτιμούν ολοένα και περισσότεροι φορολογούμενοι…

 

 

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

- Διαφήμιση -

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ