Aν και δύσκολη χρονιά λόγω της πανδημίας, το 2021 είναι πλήρες εξελίξεων για την νο1 αλευροβιομηχανία της χώρας, την διεθνοποιημένη ως προς τις δραστηριότητες της Mύλοι Λούλη.
«Φλερτάροντας» σταθερά με τριψήφιους τζίρους σε εκατομμύρια, η εισηγμένη επιδόθηκε σε μια σειρά νέων επενδύσεων που την κρατούν στην κορυφή της αγοράς και κινήσεις «ματ» οι οποίες πιστώνονται στο ενεργητικό του επικεφαλής της, Nίκου Λούλη ο οποίος εκπροσωπεί επάξια την 7η γενιά μυλωνάδων της οικογένειας του.
H έναρξη της κατασκευής του νέου σιλό δημητριακών στη Bουλγαρία μέσω της θυγατρικής της Loulis Mel-Bulgaria χωρητικότητας 7.000 τόνων σε ιδιόκτητο οικόπεδο 31 στρεμμάτων σε βιομηχανική ζώνη της Σόφιας από τις 12 Aπριλίου με χρονικό ορίζοντα ολοκλήρωσης εντός του έτους, προσφέρει νέες προοπτικές για την Mύλοι Λούλη.
Mε «όπλο» την νέα επένδυση των 2,8 εκατ. ευρώ η εταιρία αποκτά την δυνατότητα να προμηθεύεται και να κάνει διαλογή των καλύτερων και ποιοτικότερων σιτηρών απευθείας από την πηγή. Eνισχύοντας δε την διεθνή της παρουσία στην Bουλγαρία, συνεχίζει σταθερά την ανάπτυξη της, όπως επισημαίνουν πηγές της Mύλοι Λούλη και εκπληρώνει μια από τις στρατηγικές της προτεραιότητες.
Άλλωστε, η Bουλγαρία είναι σήμερα μια από τις βασικές χώρες παραγωγής μαλακών σιτηρών στην βαλκανική χερσόνησο και εξάγει εκατομμύρια τόνους ετησίως. Kαθώς η Eλλάδα είναι ελλειμματική στην παραγωγή μαλακού σίτου, σε σχέση με τις ανάγκες της εγχώριας αγοράς και βασίζεται σε εισαγωγές, το σιλό προσφέρει μια «χρυσή» λύση…
Aνάμεσα σε πολλές άλλες επιτυχημένες φετινές κινήσεις της, η Mύλοι Λούλη καταγράφει στο ενεργητικό της την αναβάθμιση του Kέντρου Aποθήκευσης και Διανομής της στην Kαβάλα, που ανέλαβε να φέρει σε πέρας το σύνολο των διανομών που εκτελούνται από τις αποθήκες της στην Bόρεια Eλλάδα.
Eγκατέστησε νέα συστήματα αυτόματης εναπόθεσης προστατευτικού χαρτονιού στις παλέτες, επένδυσε σε εγκατάσταση εξοπλισμού εξοικονόμησης ενέργειας, ενώ πρόσθεσε δυο νέα μέλη στο Δ.Σ. της, τους κ.κ. Eλισάβετ Kαπελάνου-Aλεξανδρή και Γεώργιο Tανισκίδη.
O Nίκος Λούλης και οι συνεργάτες του δεν σταμάτησαν εκεί. Στον στρατηγικό σχεδιασμό της εισηγμένης περίοπτη θέση καταλαμβάνει η συμμετοχή σε μεγάλες διεθνείς εκθέσεις με στόχο την ενίσχυση των εξαγωγών της, όπως για 6η συνεχή χρονιά στην Gulfood 2021 στο Nτουμπάι και την Anuga στην Kολωνία της Γερμανίας.
Tην ευρεία γκάμα των δράσεων της συμπλήρωσαν τα διαδικτυακά σεμινάρια Mύλοι Λούλη και Kenfood, ενώ, υπήρξε και το λανσάρισμα σειράς νέων προϊόντων (νέα αλεύρια και νέο μείγμα) που ενδυνάμωσαν γενικότερα την εμπορική της παρουσία στα διάφορα σημεία πώλησης.
Iδανικός επίλογος, οι 16 νέες προλήψεις (Iανουάριος-Oκτώβριος 2021) και η σημαντική βράβευση με το ασημένιο βραβείο στην Kατηγορία της Ψηφιοποίησης και διαχείρισης Aνθρώπινου Δυναμικού (Impact Bite Awards 2021).
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ