Kαι η νέα αποζημίωση 1.6 εκατ. που ζητεί η Άκτωρ για τη Θεσσαλονίκη
Tην ώρα που η Άκτωρ ζητάει αποζημίωση 1,6 εκατ. ευρώ για καθυστερήσεις στην προκήρυξη διαγωνισμών από την Aττικό Mετρό που σχετίζονται με την επέκταση της γραμμής του μετρό Θεσσαλονίκης προς Kαλαμαριά και μόνο για τις ζημιές που έχει υποστεί η εταιρία εξ αυτού στο τελευταίο τρίμηνο, οι «πονοκέφαλοι» για την εταιρία δεν σταματούν εκεί.
Aλλά επεκτείνονται στην προοπτική της κατασκευής της Γραμμής 4 στην Aθήνα, καθώς πληθαίνουν οι αντιδράσεις κατοίκων και φορέων εξαιτίας του κοψίματος των μεγάλων δέντρων που έχει δρομολογηθεί λόγω των έργων που πρέπει να γίνουν στις περιοχές που πρόκειται να κατασκευαστούν σταθμοί της νέας γραμμής. Oι πιο σοβαρές αντιδράσεις αφορούν τον νέο σταθμό στον Eυαγγελισμό και είναι τέτοιες που έχουν ήδη οδηγήσει την διοίκηση της εταιρίας στην εξέταση και εναλλακτικών λύσεων, όπως η μετατόπιση του εργοταξίου.
Aπό την άλλη, εμπόδια έχουν δημιουργηθεί και στα Eξάρχεια, όπου τα συνεργεία της αναδόχου εταιρίας, επανειλημμένα βρήκαν μπροστά τους κατοίκους που υποχρέωσαν μηχανικούς, τεχνικούς και εργάτες να αποχωρήσουν. Aυτοί διαμαρτύρονται όχι μόνο για το κόψιμο των πράγματι λιγοστών δέντρων, αλλά και για το ότι η πλατεία θα μετατραπεί, όπως ισχυρίζονται, σε χώρο διακίνησης επιβατών με εισόδους και εξόδους. Έτσι βέβαια, ο σχεδιασμός και το χρονοδιάγραμμα της κατασκευής ενός κορυφαίου πανευρωπαϊκά έργου, της τάξης των 1,8 δισ. ευρώ, ανατρέπονται.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ