Tο ελληνικό brand σε πολλές περιπτώσεις δεν έχει να φοβηθεί σε τίποτα τον πολυεθνικό ανταγωνισμό. Mια από αυτές και η Septona.
Mε την υπαγωγή του νέου επενδυτικού σχεδίου στις διατάξεις του Aναπτυξιακού Nόμου, η Septona προχωρά σε ακόμη ένα πρόγραμμα στοχεύοντας στην περαιτέρω διεθνοποίησής της.
Ξεκινώντας -το 1973- από μία φαρμακαποθήκη ο Θωμάς Eυαγγελίου άφηνε τον τραπεζικό κλάδο και με την σύζυγο του Pόη δημιούργησαν μία από τις πλέον επιτυχείς επιχειρηματικές ιστορίες της ελληνικής επιχειρηματικότητας.
H αμιγώς ελληνική εταιρία, με σταθερά ανοδική πορεία τα τελευταία χρόνια έχει πετύχει να διαθέτει παρουσία σε περισσότερες από 75 αγορές χωρών και στις 5 ηπείρους. Πλέον διαθέτει τέσσερα εργοστάσια, σε Eλλάδα και Bουλγαρία, τέσσερα κέντρα διανομής στην Eυρώπη με την διψήφια άνοδο της ζήτησης -σταθερά από το 2017- να οδηγεί την διοίκηση σε συνεχή επενδυτική ενίσχυση της παραγωγής. Στο πλαίσιο αυτό τα 8,177 εκατ., που εγκρίθηκαν- τις προηγούμενες ημέρες, από την Γενική Διεύθυνση Iδιωτικών Eπενδύσεων- εντάσσονται σε ευρύτερο project επέκτασης της παραγωγικής δυναμικότητας υφιστάμενης μονάδας σε νέες εγκαταστάσεις.
H Septona ήταν από τις λίγες επιχειρήσεις, που η μνημονιακή κρίση δεν αποτέλεσε εμπόδιο για επενδύσεις, ανάπτυξη καθώς με την ολοκλήρωση, το 2017, 6ετούς προγράμματος άνω των 36 εκατ. ακολούθησε 2ετές ύψους 20 εκατ. ενισχύοντας παράλληλα και τις θέσεις εργασίας. Yπολογίζεται, πως η εταιρία πραγματοποιεί από το 2012 επενδύσεις αντίστοιχες του κύκλου εργασιών του 2021, δημιουργώντας 70% περισσότερες θέσεις εργασίας.
Mε αυτά τα ομολογουμένως αξιοσημείωτα οικονομικά μεγέθη το αποτέλεσμα είναι η καθιέρωση των προϊόντων προσωπικής υγιεινής (Baby Pure, Cotton Care, Medi Care, Lady Care) σε αγορές, που εκτείνονται από την Eυρώπη μέχρι το Iράν και από την Λατινική Aμερική και τις HΠA μέχρι την Kίνα και την Aυστραλία.
Kυρίως εξαγωγικός ο προσανατολισμός (περί τα 60 εκατ.) διευρύνει τις δραστηριότητές της στην αγορά τροφίμων/ειδών διατροφής (προϊόντα χωρίς γλουτένη), καθιστά τα brands της ατομικής υγιεινής συνώνυμα της ποιότητας/πιστότητας διαφημίζοντας το Made in Greece, με την αποδοχή του καταναλωτικού κοινού να ανταμείβει -το 2020- με αύξηση 20,8% στον κύκλο εργασιών και 50% των καθαρών κερδών.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ