Η νέα εταιρική ταυτότητα της Puratos αντιπροσωπεύει τον σκοπό της εταιρείας «να συμβάλει σε έναν καλύτερο πλανήτη, δημιουργώντας καινοτόμες λύσεις τροφίμων για την υγεία και την ευημερία των ανθρώπων σε όλο τον κόσμο».
Καινοτόμες λύσεις τροφίμων
Η καινοτομία κατείχε ανέκαθεν καθοριστικό ρόλο στην Puratos. Η εταιρεία έχει καταφέρει να αποκτήσει μια μοναδική ικανότητα υποστήριξης των επαγγελματιών στους κλάδους της αρτοποιίας, της ζαχαροπλαστικής και της σοκολατοποιίας, μέσα από το 10ετές πρόγραμμα «Taste Tomorrow», της μεγαλύτερης διεθνούς έρευνας καταναλωτών στους σχετικούς κλάδους, και τη λειτουργία ενός αποκλειστικού παγκοσμίου δικτύου Ε&Α.
… για την υγεία και την ευεξία
Ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος της Puratos, Pierre Tossut, αναφέρει σχετικά: «Από τότε που ιδρύθηκε η Puratos, το 1919, η υγεία και η ευεξία βρίσκονται στο επίκεντρο του τμήματος έρευνας και της ανάπτυξής μας. Από τα πρώτα κιόλας χρόνια της εταιρείας, δημιουργήσαμε ένα ψωμί με υγιεινό, ψημένο φύτρο σίτου, ένα μείγμα ψωμιού για ανθρώπους σε διατροφή και ένα με υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνες. Δεσμευόμαστε να προσφέρουμε καινοτόμα προϊόντα και λύσεις με τη μεγαλύτερη θρεπτική αξία, χωρίς να κάνουμε συμβιβασμούς στη γεύση, την υφή, την ποιότητα ή την ασφάλεια. Είμαι υπερήφανος που αυτό αντικατοπτρίζεται στον Σκοπό μας».
…για τους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο
«Φιλοδοξία μας είναι η νέα ταυτότητα και το motto μας «Food Innovation for Good» (Καινοτομία στα τρόφιμα για καλό Σκοπό) να καταστούν συνώνυμα με την Puratos. Η βιώσιμη επιχειρηματικότητα βρίσκεται ψηλά στο πρόγραμμά μας εδώ και πολλά χρόνια. Πιστεύουμε ότι, ως εταιρεία τροφίμων που λειτουργεί με υπευθυνότητα, είναι σημαντικό να συνεισφέρουμε στις κοινωνίες όπου δραστηριοποιούμαστε, με τρόπο που μπορεί να βελτιώσει τις ζωές όλων. Οι σχολές αρτοποιίας μας παρέχουν εκπαίδευση υψηλού επιπέδου, ενώ παράλληλα το πρόγραμμά μας Cacao-Trace βοηθά τους καλλιεργητές κακάο να βελτιώσουν το εισόδημά τους, χάρη στην παραγωγή σοκολάτας ανώτερης γεύσης, μέσα από τη βελτίωση της διαδικασίας ζύμωσης. Δεσμευόμαστε σε ένα βιώσιμο και ισορροπημένο μοντέλο λειτουργίας, με σεβασμό», συμπλήρωσε ο Pierre Tossut.
Βασικά στοιχεία της νέας ταυτότητας της Puratos
Νέο λογότυπο. Το λογότυπο της Puratos αποτελεί έκφραση όσων αντιπροσωπεύει η εταιρεία και της αξίας που έχουν για την ίδια οι πελάτες, το ανθρώπινο δυναμικό και οι συνεργάτες της, χωρίς να αποκλείει κανέναν. Η εταιρεία έχει διατηρήσει τον μονόκερο ως το εταιρικό της σύμβολο, τον οποίο ανανέωσε και τοποθέτησε με διαφορετικό τρόπο κοντά στο εμπορικό της όνομα.
Νέο motto. Το motto «Food Innovation for Good» (Καινοτομία στα τρόφιμα για καλό σκοπό) αντιπροσωπεύει τη φιλοδοξία της εταιρείας να αυξήσει τον θετικό παγκόσμιο αντίκτυπο που έχει με τη δημιουργία καινοτόμων λύσεων τροφίμων που προάγουν την υγεία και την ευεξία και συμβάλλουν στη σταθερή πρόοδο των επιχειρήσεων, των πελατών, των ανθρώπων και του πλανήτη.
Νέα χρώματα, γραμματοσειρά και ένα γραφικό κυκλικό μήνυμα. Το κόκκινο της Puratos είναι το βασικό χρώμα στην οπτική γλώσσα της εταιρείας. Ως χρώμα, το κόκκινο αντιπροσωπεύει τη δυναμικότητα, το πάθος και την ίδια τη ζωογόνο δύναμη. Αντιπροσωπεύει τη δέσμευση, την αποφασιστικότητα και το πάθος της Puratos για τη δημιουργία καινοτόμων τροφίμων, σε συνδυασμό με το στόχο της να παρέχει ουσιαστική υποστήριξη στους πελάτες της για την ανάπτυξη των επιχειρήσεών τους μέσω της καινοτομίας, δημιουργώντας ταυτόχρονα θετικό αντίκτυπο. Παράλληλα, ο κύκλος αντιπροσωπεύει μια κίνηση που κρατά τα πράγματα σε συνεχή πρόοδο, μετάβαση και αέναη κίνηση, ακριβώς όπως η φιλοδοξία της εταιρείας να φέρει πρόοδο στον πλανήτη και αντανακλά το πνεύμα συνεργασίας της ομάδας και τη συνεργασία της Puratos με πελάτες και εταίρους.
Η Sophie Blum, Διευθύντρια Μάρκετινγκ της Puratos, υπογραμμίζει: «Σήμερα, η Puratos δεν παρέχει απλά στοχευμένες λύσεις, πληροφορίες και υπηρεσίες στους πελάτες μας. Δημιουργούμε επίσης αλλαγή, η οποία είναι σημαντική για ένα καλύτερο μέλλον και για τη διασφάλιση του ότι κανείς δεν υστερεί στην ψηφιακή μεταμόρφωση της εταιρείας μας. Η νέα μας ταυτότητα αντικατοπτρίζει μια συλλογική προσπάθεια σε όφελος των πελατών μας, του ανθρώπινου δυναμικού και των καταναλωτών μας και αυτό θα μας βοηθήσει να δώσουμε επιπλέον ώθηση στην ανάπτυξή μας. Ταυτόχρονα με το λανσάρισμα της νέας μας ταυτότητας, η ομάδα μάρκετινγκ θα αξιοποιήσει δεδομένα, εργαλεία και τεχνικές ψηφιακής και τεχνητής νοημοσύνης, με στόχο τη δέσμευση στην υποστήριξη των πελατών μας, τη διατήρηση της πρωτοπόρου θέσης μας και της από κοινού δημιουργίας καινοτόμων λύσεων στα τρόφιμα, για την υγεία και την ευημερία των ανθρώπων σε όλο τον κόσμο».