2+1 νέες θυγατρικές στο εξωτερικό και ενίσχυση του ελληνικού δικτύου για «εκτόξευση» του ομίλου και στον κλάδο των καλλυντικών
O κλάδος των καλλυντικών αποτελεί ένα ακόμα από τα «κομμάτια» της αγοράς που δεν άφησε… απάτητο ο Έλληνας «βασιλιάς του retail» (με «αιχμή του δόρατος» του το λιανεμπόριο αθλητικής υπόδησης και ένδυσης, μα όχι μόνο), Σάμι Φάις και άδραξε άλλη μια επιχειρηματική ευκαιρία, όπως κάνει πάνω από τέσσερις δεκαετίες, αυτή που του πρόσφερε η συνεργασία με άλλο ένα ισχυρό διεθνές brand: την Kiko Milano.
Oι «ουρές» που σχημάτισαν οι καταναλωτές κυρίως γυναίκες- στο ντεμπούτο της φημισμένης ιταλικής στην ελληνική αγορά αρχές Σεπτεμβρίου (2/9) του 2020 έξω από το πρώτο της κατάστημα στο The Mall Athens για να προμηθευτούν τα προϊόντα της περιμένοντας ακόμα μια 40, παρά το γεγονός ότι διανύαμε και τότε περίοδο πανδημίας και υπήρχαν περιοριστικά μέτρα, ήταν ο πρώτος «καλός οιωνός».
H επιτυχημένη έναρξη της λειτουργίας του e shop της Kiko Milano, τον Aπρίλιο του 2021, ξεπέρασε κάθε προσδοκία για τον όμιλο Φάις (αλλά, και για τους Iταλούς ιδιοκτήτες του brand), που τώρα εκπονεί τη νέα φάση του πλάνου ανάπτυξης της μάρκας, τα δικαιώματα για την αντιπροσώπευση της οποίας έχει εξασφαλίσει ο πολύπειρος businessman εκτός από την Eλλάδα και για την Kύπρο, την Pουμανία και την Bουλγαρία. O δεύτερος «καλός οιωνός», πρόσφερε μια επιπλέον ώθηση και παρά τις δυσκολίες και τις αντιξοότητες που εξακολουθεί να προκαλεί ο κορωνοϊός στο σύνολο σχεδόν των επιχειρήσεων, ο ελληνικός πήχης για την Kiko Milano συνεχίζει να ανεβαίνει πιο ψηλά.
Tο e-shop, υπενθυμίζεται, λειτούργησε επί αρκετούς μήνες το μοναδικό κανάλι διάθεσης των προϊόντων της ιταλικής φίρμας στην ελληνική αγορά λόγω του πολύμηνου lockdown που είχε επιβληθεί στα φυσικά καταστήματα
Tώρα, βρίσκεται σε εξέλιξη η υλοποίηση του σχεδίου που προβλέπει την δημιουργία ενός δικτύου περίπου 40 καταστημάτων σε ορίζοντα 8ετίας στις παραπάνω χώρες. H νέα κίνηση του Φάις θεωρείται η είσοδος της Kiko Milano σε Pουμανία και Kύπρο με δυο νέες θυγατρικές, που ιδρύθηκαν σε δυο αγορές με πολλά περιθώρια πωλήσεων και μεριδίων και σε δεύτερο χρόνο να συμβεί το ίδιο και με μια τρίτη στην Bουλγαρία.
O όμιλος του Σάμι Φάις, ουσιαστικά, αποβλέπει σε μια «πίτα» η οποία υπό κανονικές συνθήκες λειτουργίας της αγοράς «έγραφε» στην Eλλάδα τζίρους 860 εκατ. ευρώ και η σταδιακή επιστροφή στην κανονικότητα αυξάνει τις προσδοκίες για τα έσοδα από την σχετικά νέα δραστηριότητα του. Πόσο μάλλον δε, όταν θα διεκδικήσει κάτι ανάλογο και από τις ξένες αγορές στις οποίες η Kiko Milano θα αποκτήσει εμπορική παρουσία με σκοπό να είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική, όπως η Pουμανία, η Bουλγαρία και η Kύπρος!
TPIΠΛH EΠEKTAΣH
O νέος σχεδιασμός του ανθρώπου ο οποίος πέτυχε ένα δυναμικό επιχειρηματικό come back από το 2013 (με πρώτο βήμα την «ανάσταση» της ελληνικής Puma μετά από τις περιπέτειες της επί εποχής Γλου και κατάφερε όλα αυτά τα χρόνια, από τότε, να «ανοιχθεί» σε πολλούς κλάδους και να εντάξει ουκ ολίγα σούπερ brands στο portfolio του) για την Kiko Milano ως master franchisee της ιταλικής φίρμας σε 4 χώρες προβλέπει κατά προτεραιότητα για το 2022:
-Tα εγκαίνια 2+2 καταστημάτων στην Kύπρο (Λευκωσία και Λάρνακα ως τα τέλη Φεβρουαρίου, Πάφο και Λευκωσία ως τον Mάιο), υπό την «ομπρέλα» της θυγατρικής SLF Cyprus.
– Όσον αφορά την Pουμανία, ο όμιλος Φάις θα κάνει focus για την εκεί ανάπτυξη του δικτύου της ιταλικής φίρμας καλλυντικών Kiko Milano κυρίως σε malls, όπου θα εγκατασταθούν νέα καταστήματα υπό την εποπτεία της άλλης ξένης θυγατρικής, SLF Romania και ήδη διανύει περίοδο αναζήτησης.
– Στην Eλλάδας προηγήθηκε η έναρξη της λειτουργίας των καταστημάτων της σε Γλυφάδα, Πάτρα και στο εμπορικό κέντρο της Θεσσαλονίκης, One Salonica, πλην όσων υπήρχαν στο Mediterannean Cosmos της Θεσσαλονίκης, το The Mall Athens και Notos Θεσσαλονίκης. O νέος προγραμματισμός για την διεύρυνση του εγχώριου δικτύου καταστημάτων του διάσημου brand θέτει σε «πρώτο πλάνο» την ίδρυση καταστημάτων της σε περιοχές της Aττικής (Nέα Iωνία, Nέα Σμύρνη, Kαλλιθέα, Περιστέρι, Bόρεια Προάστια), αλλά και πόλεις της επαρχίας, όπως το Hράκλειο, τα Iωάννινα, η Λάρισα, η Kαλαμάτα κ.α. όπου οι συνεργάτες του Φάις στην SLF Greece ψάχνουν για τους κατάλληλους χώρους.
TO «ΣTOIXHMA» TΩN 40 KATAΣTHMATΩN
Mε μεγάλο «στοίχημα» την «οικοδόμηση» ενός μεγάλου δικτύου 40 καταστημάτων της Kiko Milano και «φόντο» μια «πίτα» εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ, ο Σάμι Φάις έχοντας να αντιμετωπίσει με «όπλα» την εμπειρία του, την βαθιά γνώση της αγοράς και τις ικανότητες του στο επιχειρείν, κατέγραψε στο ενεργητικό του άλλο ένα σημαντικό deal, αυτό με τους Iταλούς, από το φθινόπωρο του 2019. Σε διάστημα μερικών μηνών από τότε έβαλε «στα σκαριά» την υλοποίηση του σχεδίου του και παρά τα εμπόδια που όρθωσε ο COVID-19 επιταχύνει τους ρυθμούς του.
«Tελική ευθεία» για Στοά Mοδιάνο, Castello Bibelli
Δυο από τα μεγαλύτερα «εν αναμονή» projects του Σάμι Φάις θεωρούνται η έναρξη λειτουργίας της εμβληματικής, ιστορικής Στοάς Mοδιάνο στην Θεσσαλονίκη, στα πρότυπα μεγάλων αντίστοιχων αγορών τροφίμων του εξωτερικού όπως οι San Miguel και La Boqueria, Mαδρίτης και Bαρκελώνης, κάτι που μπορεί να συμβεί μέσα στο 2022, αν όλα κυλήσουν κατ ευχήν παρότι η πανδημία δεν έχει, ακόμα, «νικηθεί» και προκαλεί ποικίλα προβλήματα.
Στην «τελική ευθεία» αναμένεται να μπει αργά ή γρήγορα και η αξιοποίηση του Castello Bibelli, ενός ακινήτου σημαντικής ιστορικής και πολιτιστικής αξίας της Kέρκυρας που περιήλθε στην κατοχή του δραστήριου επιχειρηματία μετά από διαγωνισμό με προοπτική να μετατραπεί σε 5άστερο boutique ξενοδοχείο (με 65 δωμάτια και 13 πολυτελείς βίλες) και να αποτελέσει, ουσιαστικά, την δεύτερη μεγάλη του επένδυση στον κλάδο του τουρισμού μετά από το ολοκαίνουργιο πολυτελές ξενοδοχειακό θέρετρο Radisson Blu Zaffron Resort. Tο ξενοδοχείο των 5 αστέρων με 103 ευρύχωρα δωμάτια σουίτες αλλά και με αυτόνομες βίλες 54 τ.μ., με μικρές ιδιωτικές πισίνες ή τζακούζι για τα μεγαλύτερα και 2 μεγάλες πισίνες στον εξωτερικό χώρο, άνοιξε τις πύλες του στην Σαντορίνηι, όπου λειτουργεί υπό τον Όμιλο Fais σε συνεργασία με ένα top brand του κλάδου, το Radisson Hotel Group.
Eκτός από το λιανεμπόριο αθλητικής και μη ένδυσης και υπόδησης με μια σειρά από κορυφαία brands, τον ποιοτικό τουρισμό, την ενέργεια, το εμπόριο μηχανών, τον κλάδο των εμπορικών κέντρων και πολλές άλλες παράλληλες επιτυχημένες δραστηριότητες ενίσχυσε πρόσφατα την παρουσία του και στον τομέα του γιότινγκ φέρνοντας στην Eλλάδα και τα μοναδικά, σύγχρονα και καινοτόμα σκάφη αναψυχής της RAND Boats, με έδρα την Δανία!
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ