Οι σημαντικές επενδύσεις, η αύξηση των πωλήσεων και των εξαγωγών αλλά και τα νέα προϊόντα στην κατηγορία παγωτού της Κρι Κρι για το 2022 βρέθηκαν μεταξύ άλλων στο επίκεντρο του ετήσιου Συνέδριου Παγωτού της ελληνικής γαλακτοβιομηχανίας. Το φετινό συνέδριο, λόγω συνθηκών, πραγματοποιήθηκε για δεύτερη συνεχόμενη φορά διαδικτυακά και σε αυτό έλαβαν μέρος, όπως κάθε χρόνο, συνεργάτες και αντιπρόσωποι της Κρι Κρι από όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν κατά τη διάρκεια του Ψηφιακού Συνεδρίου, το 2021 η Κρι Κρι σημείωσε σημαντική ανάπτυξη, ενώ τη χρονιά που μας πέρασε η Κρι Κρι ήταν η δεύτερη σε πωλήσεις μάρκα παγωτού σε όγκο στην Ελλάδα (σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen).
Στο πλαίσιο του Ψηφιακού Συνέδριου Παγωτού, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Κρι Κρι, Παναγιώτης Τσινάβος, δήλωσε χαρακτηριστικά: «Το 2021, παρόλες τις δυσκολίες που επέφεραν η πανδημία και η ενεργειακή κρίση, δεν σταματήσαμε να αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες του καταναλωτή αλλά και της κοινωνίας. Καταφέραμε για ακόμα μία χρονιά να ολοκληρώσουμε σημαντικές επενδύσεις με πολλαπλά οφέλη, όπως ο Σταθμός Βιοαερίου και Συμπαραγωγής, και συνεχίζουμε δυναμικά. «Μαζί για την υπέρβαση», όπως είναι και το κεντρικό μας μήνυμα, ώστε το 2022 να είναι μια χρονιά γεμάτη θετικές προκλήσεις που θα μας βοηθήσουν να ξεπεράσουμε για ακόμα μία φορά το όριά μας».