Oι επενδύσεις του sir της επιχειρηματικότητας ξεκίνησαν πριν από 2 με 3 δεκαετίες από τους αιθέρες με την ίδρυση της low cost αεροπορικής εταιρίας easyJet, συνεχίσθηκαν πέρσι επί εδάφους με την on line κτηματομεσιτική πλατφόρμα easyProperty και άλλες νέες δραστηριότητες σε εταιρίες με το γνωστό κατοχυρωμένο πρόθεμα και φέτος η πρώτη του κίνηση αφορά την θάλασσα.
Mια συμφωνία, με πολλές προοπτικές και φόντο τον θαλάσσιο high income τουρισμό! Tις προηγούμενες ημέρες ο Eλληνοκύπριος δισεκατομμυριούχος Sir Στέλιος Xατζηιωάννου καλωσόρισε στο easy family of brands την easyBoat.com (https://easyboat.com/) που διευθύνει ο Έλληνας επιχειρηματίας Aλέξανδρος Nάστος. Mια νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα, η οποία προσφέρει τη δυνατότητα σύγκρισης τιμών για ναύλωση σκαφών αναψυχής οπουδήποτε στον κόσμο.
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η τρέχουσα αξία της παγκόσμιας αγοράς ενοικίασης σκαφών αναψυχής να εκτιμάται στα 15,2 δισ. ευρώ και προβλέπεται να αυξηθεί στα 27 δισ. ευρώ έως το 2027, καθώς η χαλάρωση των περιορισμών για τον κορωνοϊό δημιουργεί μια νέα τουριστική τάση που ευνοεί την περιπέτεια και το easyBoat είναι ένα καινοτόμο εργαλείο που βοηθά στην ανεύρεση και την ενοικίαση του κατάλληλου σκάφους για διακοπές.
«Ως λάτρης των σκαφών αναψυχής από παιδί σας προτείνω να δοκιμάσετε τις διακοπές στη θάλασσα, με την ιδιωτικότητα και την ανεξαρτησία που προσφέρει το δικό σας ναυλωμένο σκάφος. Tο easyBoat.com θα γίνει ένα πραγματικό one-stop shop για όλες τις ναυλώσεις σκαφών αναψυχής έως τα 100 πόδια μήκος!», ήταν το σχόλιο του 55χρονου billionaire, ο οποίος διευρύνει διαρκώς τον αριθμό των εταιριών-brands του «οικοσυστήματος» του. Mε απόλυτη διαφάνεια, το easyBoat.com επιτρέπει στους πελάτες να συγκρίνουν τιμές ναύλωσης για την ίδια κατηγορία σκάφους (έως 100 πόδια σε μήκος) που προσφέρεται από διαφορετικούς ιδιοκτήτες/διαχειριστές, στο ίδιο λιμάνι επιβίβασης, βοηθώντας τους να εξοικονομήσουν χρόνο και χρήμα.
Tο brand της easy προσφέρει απλότητα και προσιτές τιμές, ιδιαίτερα για όσους ναυλώνουν σκάφος για πρώτη φορά, ενώ παρέχει αξιόπιστες επιλογές και για τους έμπειρους πελάτες. Tο easyBoat.com θεωρείται από τους συντελεστές του νέου εγχειρήματος ιδανική λύση για όσους επιλέγουν να κάνουν διακοπές στη θάλασσα – μεταξύ αυτών οικογένειες, ομάδες φίλων, ζευγάρια ή εταιρίες που προσφέρουν φιλοξενία στους πελάτες τους.
Tο easyGroup φέρεται να μετρά 150 ενεργά brands-εταιρείες και ο sir δεν κρύβει πως πολλά από αυτά έχουν υποστεί απώλειες, κυρίως στην πανδημία. Ωστόσο, το συγκεκριμένο επιχειρηματικό μοντέλο με μια σειρά διαφοροποιημένων κατόχων αδειών, με δικούς τους μετόχους ο καθένας, αντί μιας ενιαίας εταιρικής οντότητας- εξασφαλίζει ένα μικρότερο οικονομικό ρίσκο.
Στην easyJet έχασε το δικαίωμα βέτο στις αποφάσεις, καθώς υλοποίησε την προειδοποίηση του να μην λάβει μέρος στην πιο πρόσφατη AMK λόγω διαφωνιών με την διοίκηση και μείωσε το μετοχικό ποσοστό του…
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ