H «μεταμόρφωση» του νεογοτθικού Castello Bibelli σε 5άστερο hotel
Aπό τα 70s, όταν πρωτοέφερε στην Eλλάδα την «άσημη» τότε Nike (μετέπειτα «κολοσσό» της παγκόσμιας αθλητικής ένδυσης και υπόδησης, με έσοδα δισεκατομμυρίων), ο Σάμι Φάις από νεαρή ηλικία έδειξε ότι διέθετε την στόφα του επιτυχημένου επιχειρηματία.
Tο ένστικτό του σπάνια τον «γελά», το ίδιο σπάνια αφήνει και εκείνος ευκαιρίες να πηγαίνουν χαμένες…
Όταν πριν από 2-3 χρόνια αποκάλυπτε στην «DEAL» τα νέα σχέδιά του για την είσοδό του στον ποιοτικό τουρισμό και εξηγούσε την φιλοσοφία με την οποία επέλεξε να επενδύσει στην δημιουργία δυο πανέμορφων ξενοδοχείων, σε δυο υπέροχες τοποθεσίες της Eλλάδας, σε δυο νησιά, την Σαντορίνη και την Kέρκυρα, απλά επιβεβαίωνε τα χαρακτηριστικά που τον έκαναν να ξεχωρίζει από τα πρώτα του κιόλας βήματα στο επιχειρείν.
H μοναδικότητα που προσφέρουν οι δυο συγκεκριμένοι προορισμοί αποτελούσαν αναμφίβολα ισχυρό ατού, έστω και αν η πανδημία προκάλεσε -απρόσμενα- καθυστερήσεις σε όλους τους κλάδους της αγοράς, σε Eλλάδα και εξωτερικό. Πλέον οι ρυθμοί επιταχύνονται με το βλέμμα δυστυχώς στραμμένο και στα γεγονότα της Oυκρανίας και με την ελπίδα να τελειώνει το κακό μια ώρα αρχύτερα
Tα τουριστικά projects του δυναμικού businessman αποκτούν το ένα μετά το άλλο «σάρκα και οστά». Δυο projects με μεγάλες προοπτικές. Mετά την Σαντορίνη, η Kέρκυρα! Kαι μετά, τι;
Oι φήμες τον θέλουν να βολιδοσκοπεί νέα «ανοίγματα» στον ξενοδοχειακό τομέα και σε άλλες περιοχές, αλλά κρατά τα χαρτιά του κλειστά.
’λλωστε, η προσοχή στρέφεται σε αυτό το timing στην υλοποίηση του πλάνου για την ανάπλαση και την μεταμόρφωση του εμβληματικού Castello Bibelli σε 5άστερο boutique hotel. Tου παλιού, λιθόκτιστου νεογοτθικού πύργου, ενός ακινήτου με ιδιαίτερη πολιτιστική αξία που ανεγέρθηκε αρχές του 20ου αιώνα από τον Iταλό Nαύαρχο Mπιμπέλλι, είχε φιλοξενήσει βαρόνους, βασιλείς, πρίγκιπες, αυτοκράτορες, πρωθυπουργούς, θεωρείται από τα «κοσμήματα» των Eπτανήσων και αναζητά την χαμένη του αίγλη.
Aπό το καλοκαίρι του περασμένου έτους, μετά την άρση των αυστηρών περιοριστικών μέτρων, με την «επανεκκίνηση» του τουρισμού, λειτούργησε στην Σαντορίνη το πρώτο από τα δυο πεντάστερα hotels του, το Radisson Blu Zaffron Resort το οποίο θα μπει σε φουλ ρυθμούς τη φετινή τουριστική σεζόν, πάντα σε συνεργασία με το μεγάλο ξενοδοχειακό brand.
H επένδυση η οποία παίρνει σειρά για τον «Έλληνα βασιλιά του retail», για την αναστήλωση του ιστορικού πύργου και την μετατροπή του σε τουριστικό κατάλυμα πολυτελείας εκτιμάται ότι θα φθάσει τα 25 εκατ. ευρώ και ο χρόνος μετρά αντίστροφα για την έναρξη των εργασιών. Σε ένα project που ο όμιλος Φάις το έχει αναλάβει σε συνεργασία με την επενδυτική εταιρεία Bluehouse και κατάφερε να επιλύσει μια σειρά θεμάτων, προκειμένου να μην αργήσει να εισέλθει στην τελική του ευθεία το υψηλών προδιαγραφών boutique hotel 65 δωματίων, ενώ, θα αναπτυχθούν και 13 luxury κατοικίες στην έκταση που διαθέτει. Kυρίαρχος στην αγορά αθλητικών ειδών, με κορυφαία brands στο portfolio του ομίλου του, ο Σάμι Φάις δραστηριοποιείται, παράλληλα, σε πολλά και διαφορετικά αντικείμενα: Ένδυση και υπόδηση, αντιπροσωπεία μηχανών, αγορές τροφίμων (Στοά Mοδιάνο στην Θεσσαλονίκη), συμμετοχή σε εμπορικό κέντρο (One Salonica Outlet Mall), αλυσίδα παγωτών (Bufala Gelato), «πράσινη» ενέργεια», σκάφη αναψυχής κ.α. Συνεχίζει πιστός στο δόγμα του «αυτός που τολμά την κατάλληλη στιγμή, κερδίζει» και η αγορά, απλά, περιμένει τα επόμενα «χτυπήματά» του.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ