Επένδυση ύψους 10 εκατ. ευρώ ολοκληρώνει μέχρι το τέλος του έτους η BOX NOW με στόχο την ανάπτυξη του μεγαλύτερου δικτύου αυτόματων μηχανημάτων παραλαβής δεμάτων στην Ελλάδα.
Συμπληρώνοντας έναν χρόνο από την έναρξη λειτουργίας της η BOX NOW, θυγατρική του Emma Capital Group – με επενδύσεις στην ελληνική αγορά όπως στον ΟΠΑΠ, στην Τράπεζα Πειραιώς και στην Profarm – έχει εξυπηρετήσει περισσότερους από 20.000 καταναλωτές, σημειώνοντας ταυτόχρονα αύξηση στον αριθμό των μεμονωμένων δεμάτων με γεωμετρική πρόοδο που σε ποσοστό από την αρχή λειτουργίας της έχει αγγίξει το +1000%.
Σύμφωνα με όσα ανέφερε εχθές ο Δημήτρης Ανδριώτης CCO της εταιρείας στο πλαίσιο ενημερωτικής συνάντησης με δημοσιογράφους, η BOX NOW διαθέτει ένα διευρυμένο πανελλαδικό δίκτυο, με ήδη εγκατεστημένα πάνω από 650 πράσινα, eco-friendly Lockers, τα οποία αναμένεται να ξεπεράσουν τα 1200 πανελλαδικά έως το τέλος του 2022. Ήδη τα BOX NOW Lockers βρίσκονται σε περισσότερες από 90 περιοχές της Ελλάδας (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Τρίπολη, Χαλκίδα, Πύργο, Καλαμάτα, ‘Αργος, Αγρίνιο, Λάρισα κ.ά.). Μέχρι το τέλος του Ιουλίου BOX NOW Lockers θα βρίσκονται στην Κρήτη, έως το τέλος του χρόνου στη Ρόδο καθώς επίσης και σε άλλα νησιά στο πρώτο εξάμηνο του 2023.
Για την περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου αυτόματων μηχανημάτων παραλαβής δεμάτων η εταιρεία κλείνει συνεχώς νέες συμφωνίες συνεργασίας με αλυσίδες εστίασης, σούπερ μάρκετ, πρατήρια καυσίμων κ.ά. Στο ίδιο πλαίσιο, η BOX NOW επέκτεινε τη συνεργασία της με την πλατφόρμα BestPrice.gr , περίπου 8 μήνες μετά την έναρξή της και στην υπηρεσία των επιστροφών. Στόχος της πρωτοβουλίας είναι η παροχή μιας εύκολης, γρήγορης και οικονομικής λύσης επιστροφής προϊόντων για τους πελάτες των 3.500+ ηλεκτρονικών καταστημάτων που συμμετέχουν στην πλατφόρμα.
Την ίδια στιγμή η BOX NOW δρομολογεί τον διπλασιασμό τόσο του στόλου οχημάτων της (από 40 που είναι σήμερα) όσο και του ανθρώπινου δυναμικού της (από 70 που είναι σήμερα) μέχρι το τέλος του έτους. Όπως αναφέρθηκε, η εταιρεία το τρίμηνο Απριλίου, Μαΐου, Ιουνίου διπλασίασε τους όγκους δεμάτων που διακινεί και σημειώνει επιθετικό ρυθμό ανάπτυξης. Στο πλάνο της διοίκησης περιλαμβάνεται η διεκδίκηση σε βάθος τριετίας μεριδίου 15% της συνολικής αγοράς δεμάτων που διακινούνται από το ηλεκτρονικό εμπόριο, μια αγορά που κατά προσέγγιση υπολογίζεται στα 120-140 εκατ. ευρώ τον χρόνο.