ΟΠΑΠ: Η ώθηση από το retail δίκτυο και οι προοπτικές για το β΄ τρίμηνο

Παρά τις σημαντικές προκλήσεις στο μακροοικονομικό περιβάλλον και τις επιπτώσεις τους στην καταναλωτική δαπάνη, ο ΟΠΑΠ εμφάνισε ισχυρές επιδόσεις κατά το α΄ εξάμηνο του 2022, όπως σημείωσε η διοίκηση της εταιρείας, κατά την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων στους αναλυτές.

 

Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο του ομίλου, Jan Karas,  οι δυναμικές επιδόσεις του retail δικτύου, η συνεισφορά των online δραστηριοτήτων και η μεγάλη πρόοδος στην υλοποίηση επιχειρησιακών πρωτοβουλιών έπαιξαν τον κύριο ρόλο στη συνεχιζόμενη ανάπτυξη της εταιρείας.

 

“Κατά το τελευταίο χρονικό διάστημα αισθανόμαστε ιδιαίτερα τυχεροί για τις υψηλές επιδόσεις που έχουν σημειώσει το ΤΖΟΚΕΡ και το ΤΖΑΚ ΠΟΤ καθώς και άλλων παιχνιδιών, κάτι που οφείλεται εν μέρει και στις καινοτομίες που έχουν πλέον εφαρμοστεί στα καταστήματα ΟΠΑΠ”, επεσήμανε ο κ. Karas.

 

Ισχυρές επιδόσεις στο α’ εξάμηνο

 

Ειδικότερα, τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) για το α΄ εξάμηνο του 2022 ανήλθαν στα 899,3 εκατ. ευρώ (+57,7% σε ετήσια βάση). Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) του εξαμήνου διαμορφώθηκαν στα 335,7 εκατ. ευρώ και τα καθαρά κέρδη ανήλθαν στα  167,3 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση κατά 63,9% και 111,9% αντίστοιχα, σε σχέση με το α΄ εξάμηνο του 2021.

 

Στη βάση αυτή, η εταιρεία θα προχωρήσει στη διανομή μεικτού προμερίσματος ύψους 0,30 ευρώ ανά μετοχή. Σημειώνεται ότι το προμέρισμα για τη χρήση 2022 είναι τρεις φορές μεγαλύτερο από αυτό του 2021 και το μεγαλύτερο της τελευταίας δεκαετίας.

 

Υψηλές αντοχές και προσήλωση στην εμπειρία του πελάτη για το retail δίκτυο

 

Κατά το β΄ τρίμηνο του 2022, η άρση των υπολειπόμενων περιορισμών που σχετίζονταν με την πανδημία, επέτρεψε την πλήρη επαναλειτουργία του retail δικτύου του ΟΠΑΠ, το οποίο επέδειξε ξανά υψηλές αντοχές, σημειώνοντας ισχυρές επιδόσεις.

Η εφαρμογή OPAP StoreApp

 

Μιλώντας στους αναλυτές, ο κ. Karas στάθηκε στην καινοτόμο εφαρμογή OPAP StoreApp, η οποία αναβαθμίζει σημαντικά την εμπειρία διασκέδασης των πελατών στα καταστήματα ΟΠΑΠ. Υπενθυμίζεται ότι με τη νέα εφαρμογή, οι πελάτες των καταστημάτων μπορούν να παίξουν απευθείας μέσω της φορητής συσκευής τους και να λάβουν επιβραβεύσεις μέσω ενός διαδραστικού και ζωντανού interface. Όπως σημείωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ, τα αρχικά αποτελέσματα είναι θετικά, καθώς περισσότεροι από 220.000 πελάτες έχουν ήδη εγγραφεί στο OPAP StoreApp.

 

Επιπλέον, οι καλοκαιρινές προωθητικές ενέργειες για τα καταστήματα ΟΠΑΠ και PLAY οδήγησαν στην ενεργοποίηση της βάσης πελατών και την ενίσχυση της επισκεψιμότητας. Επίσης, ενισχύθηκε περαιτέρω το προϊοντικό χαρτοφυλάκιο, με νέες συνδυαστικές (combo) επιλογές στο Powerspin, το ανανεωμένο Λαϊκό Λαχείο και το νέο παιχνίδι ΣΚΡΑΤΣ “5 Χρόνια Τύχη”. Ακόμη, ο ΟΠΑΠ συνέχισε το πρόγραμμα βελτιστοποίησης των VLTs, έχοντας ήδη εγκαταστήσει περισσότερα από 2.000 νέα υπερσύγχρονα παιγνιομηχανήματα στη θέση παλαιότερων, ενώ 139 παιχνίδια είναι διαθέσιμα.

 

Οι online δραστηριότητες συνέχισαν να επιδρούν σημαντικά στα έσοδα του ομίλου. Τα έσοδα (GGR) από αυτές διαμορφώθηκαν σε επίπεδα αντίστοιχα με αυτά του β΄ τριμήνου του 2021 ενώ ταυτόχρονα σημειώνεται υψηλή συνεισφορά σε όρους κερδών.

 

Οι προοπτικές για το β΄ τρίμηνο

 

Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΠΑΠ, κατά το β΄ τρίμηνο του 2022, η εταιρεία εστίασε στην περαιτέρω εξέλιξη της online πρότασής της, με στόχο την ενίσχυση της ελκυστικότητας της προς τους πελάτες. Χαρακτηριστικά, η ενίσχυση του online καζίνο με νέα παιχνίδια αποδίδει καρπούς, συμβάλλοντας σε υψηλούς ρυθμούς διείσδυσης μεταξύ των πελατών. Επίσης, το loyalty πρόγραμμα TzokerStars αναβαθμίστηκε με νέα στοιχεία, ενώ ειδικές προσφορές και προωθητικές ενέργειες υλοποιήθηκαν για το online καζίνο και τα virtual παιχνίδια, τονώνοντας τις επιδόσεις τους και επεκτείνοντας τον αριθμό ενεργών πελατών. Ακόμη, η προσθήκη του PayPal στις επιλογές για αναλήψεις ενισχύει την απρόσκοπτη εμπειρία των πελατών.

- Διαφήμιση -

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ