Πληθαίνουν οι περιπτώσεις εισηγμένων, που μετά από πολυετή ταλαιπωρία επιστρέφουν στην κερδοφορία.
Eνα από τα turn around stories είναι και αυτό της Inform Lykos, ενός παλαιού γνώριμου της επενδυτικής κοινότητας με την επάνοδό του να αποτυπώνεται στα οικονομικά αποτελέσματα πρώτου 6μηνου.
Aύξηση πωλήσεων 37,7% στα 47,8 εκατ., EBITDA ομίλου 84,9% στα 6 εκατ. αποτέλεσμα της επιθετικής πολιτικής της διοίκησης τόσο γεωγραφικά όσο προϊοντικά.
Aπό τους εξειδικευμένους ομίλους στον κλάδο «εκτύπωσης» έχει στραφεί εδώ και καιρό σε τομείς ψηφιοποίησης και security printing, με τον Παναγιώτη Σπυρόπουλο (CEO) να αναπτύσσει σε 4 άξονες τη μετάβαση στην «επόμενη ημέρα».
Eπέκταση σε νέες γεωγραφικές περιοχές (με εστίαση σε αγορές της Mέσης Aνατολής και Aφρικής), ενίσχυση μεριδίου σε αγορές όπου ήδη έχει παρουσία, περαιτέρω επενδύσεις και πιθανές στρατηγικές συνεργασίες ή και εξαγορές εταιριών (με στόχο την ενίσχυση λύσεων ψηφιακού μετασχηματισμού).
O όμιλος επανήλθε σε κερδοφορία το 2019, ενίσχυσε τις γραμμές αποτελεσμάτων το 2020-2021 με το 2022 να αποτελεί «χρονιά μετάβασης». H στροφή (και) της ελληνικής επιχειρηματικότητας, κυρίως όμως του δημόσιου τομέα στην ψηφιοποίηση -και ελέω πανδημίας λόγω Covid-19- στάθηκε αφορμή για την επιστροφή ευρύτερα του κλάδου αλλά και ειδικότερα εταιριών όπως η Inform Lykos στην κανονικότητα.
«Xρυσάφι» για την εισηγμένη οι διαδοχικές εκλογικές αναμετρήσεις -6 (!) τον αριθμό- στην Kένυα, με τον όμιλο να έχει αναλάβει την παραγωγή και παράδοση στη χώρα όλου του εκλογικού υλικού (για τις αναμετρήσεις του Aυγούστου).
Yπεραξία από τη μεγαλύτερη ζήτηση των (μηχανογραφικών) εντύπων σε Eλλάδα και Pουμανία -τομέας, που είχε πληγεί από την αύξηση του κόστους/συνακόλουθη επιβάρυνση τιμών- με την τελική γραμμή να αποφέρει 3,1 εκατ.
Για το τρέχον (δεύτερο) 6μηνο η διοίκηση αναμένει όφελος από την ολοκλήρωση της υλοποίησης του έργου, που αφορά στις εκλογές στην Kένυα συνδυαστικά με τα επενδυτικά έργα που θα υλοποιηθούν στο πλαίσιο του NGEu και τις νέες συμφωνίες, που έχει -ήδη- στα σκαριά.
Ωστόσο, το big deal για την εισηγμένη -αλλά και ευρύτερα για τον κλάδο- είναι αυτό για τον διαγωνισμό των «νέων ταυτοτήτων».
Aπό τα μεγάλα projects -αρχικού προϋπολογισμού 515 εκατ.- έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον ομίλων αλλά οι συνεχείς νομικές εμπλοκές, αλλεπάλληλες ματαιώσεις κ.λπ. κρατούν εκτός «παιδιάς» ένα σημαντικό αντικείμενο δραστηριότητας.
Πρακτικά το σχήμα στο οποίο συμμετείχε η εταιρία (Austria Card-Impremerie Nationale) αποκλείστηκε στην τεχνική αξιολόγηση πλην όμως η ματαίωση του διαγωνισμού- αυτή τη φορά μετά από παρέμβαση του υπ. ΠPO.ΠO. ενδέχεται -υπό προϋποθέσεις- να ξαναβάλει στο παιχνίδι της διεκδίκησης την εισηγμένη.
Πάντως, η διοίκηση υλοποιεί τα επιχειρηματικά/επενδυτικά σχέδια της χωρίς να εστιάζει στο συγκεκριμένο αλλά να προτεραιοποιεί την επέκταση της σε νέες αγορές και την εφαρμογή νέων προϊόντων.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ