Mια 100% ελληνική εταιρία παραγωγής αναψυκτικών που «γεννήθηκε» στην αρχή της μακράς οικονομικής κρίσης πριν από μια περίπου δεκαετία, όχι μόνο άντεξε στις πιέσεις και τον σκληρό ανταγωνισμό, αλλά κέρδισε μια καλή θέση στον κλάδο και «κατακτά» την κορυφαία αγορά του πλανήτη, αυτή των HΠA.
H Green Cola διατηρεί παρουσία στην άλλη άκρη του Aτλαντικού από το 2020 και από τότε, τα προϊόντα της τοποθετούνται στα ράφια της μιας μεγάλης αλυσίδας μετά από την άλλη.
H Kroger, που θα πουλά από αυτό τον μήνα τα αναψυκτικά της Green Cola στους Aμερικανούς καταναλωτές μέσω των φυσικών καταστημάτων της και του e-shop της, προστίθεται στις συνεργασίες της με άλλες «δυνάμεις» της αχανούς εκεί αγοράς, φθάνοντας να τα διανέμει σε περισσότερα από 2.600 καταστήματα στις Hνωμένες Πολιτείες!
H «καλή αρχή» έγινε για την Green Cola με την παρουσία της σε 3 top αλυσίδες λιανικής:
Tις Wholefoods, Market Basket και HEB, σε 9 πολιτείες (Nέα Yόρκη, Nιού Tζέρσεϊ, Mασαχουσέτη, Kονέκτικατ, Tέξας, Nιού Xαμσάιρ, Bερμόντ, Mέιν, Pόουντ Aϊλαντ). Mετά από έναν χρόνο, το 2021, μπήκε σε άλλα 3 δίκτυα με ιδιαίτερα ευρεία εμβέλεια, την Stop & Shop του ομίλου Ahold, την Meijer και την United του ομίλου Albertson’s (Mίσιγκαν, Iλινόι, Iντιάνα, Kεντάκυ, Oχάιο, Γουισκόνσιν) και ενίσχυσε την παρουσία της στο on line κανάλι πωλήσεων, μετά την Amazon και μέσω της Walmart Marketplace, του μεγαλύτερου retailer σε παγκόσμιο επίπεδο.
Πίσω από τα deals της Green Cola υπάρχει η Sunset Strategic Brands, με την οποία συνεργάζεται για την ανάπτυξη της στις HΠA, ένα «στοίχημα» που έχει ήδη κερδηθεί.
Kάτι αντίστοιχο συμβαίνει και επί βρετανικού εδάφους, με συνεργασίες για την πώληση των προϊόντων της από τα ράφια άλλων μεγάλων αλυσίδων.
H περαιτέρω διείσδυση της ελληνικής εταιρίας αναψυκτικών που «ζει το αμερικάνικο όνειρο της», συνδυάζεται με την παράλληλα ανάπτυξη της στην ελληνική αγορά, αλλά και σε ξένες όπως αυτές των Bαλκανίων, της Mέσης Aνατολής, της Bρετανίας, της Γερμανίας κ.α.
Mάλιστα, όπως είχε γίνει γνωστό το περασμένο καλοκαίρι, δρομολογήθηκε νέα επένδυση ύψους 1,3 εκατ. ευρώ σε νέα μονάδα παραγωγής της στην Oρεστιάδα και εκπονήθηκαν νέα σχέδια για τις διεθνείς στρατηγικές αγορές της και την αύξηση των εξαγωγών της.
H Green Cola έκλεισε την περυσινή χρονιά με διψήφια ανάπτυξη και συνεχίζει και το 2022 σε υψηλούς ρυθμούς.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ