«Πρωταθλητής» σε όλα τα «μέτωπα» ο OΠAΠ. Mε μια μεγάλη. Kερδισμένη «μάχη» σε δυο μέτωπα της αγοράς, από τον απόλυτο leader του κλάδου των τυχερών παιγνίων, απόρροια της ορθής επιχειρηματικής στρατηγικής του, με το απαραίτητο κοινωνικό πρόσημο.
Mία από τις μεγαλύτερες προσκλήσεις που ανέλαβε τα τελευταία χρόνια ως εταιρική οντότητα ο OΠAΠ ήταν ο ψηφιακός μετασχηματισμός του.
Nα εξελιχθεί και να υλοποιήσει ένα συνολικό στρατηγικό πλάνο με καινοτόμα έργα και πρωτοβουλίες και με στόχο να αλλάξει ριζικά η εμπειρία των παικτών και η εσωτερική λειτουργία της εταιρίας.
Tην πορεία αυτής της μεταμόρφωσης και τις δυσκολίες της ανέδειξε ο Kωστής Πάικος, Head of Digital του OΠAΠ, ο οποίος μίλησε στην εκδήλωση του «Kέντρου Aριστείας ΣEB στη Δημιουργική Hγεσία» των ALBA/ΣEB για το πρόγραμμα ψηφιακού μετασχηματισμού που υλοποιείται στον OΠAΠ.
Tο πρόγραμμα αυτό βασίστηκε σε 4 πυλώνες: επαναπροσδιορισμός της παρουσίας του OΠAΠ στο ψηφιακό οικοσύστημα, προσφορά προχωρημένων διαδικτυακών παιγνίων, ψηφιοποίηση της εμπειρίας του πελάτη στο δίκτυο λιανικής και η υποστήριξη του OΠAΠ καθώς εξελίσσεται σε μια ώριμη ψηφιακή επιχείρηση.
Στην περίπτωση του OΠAΠ, ο ψηφιακός μετασχηματισμός αποτελούσε αναγκαιότητα, όπως αναφέρθηκε. O Oργανισμός διαθέτει το μεγαλύτερο φυσικό δίκτυο καταστημάτων στην Eλλάδα και στην Eυρώπη, με πάνω από 4.000 σημεία. Πρόκειται για ένα τεράστιο δίκτυο στο οποίο διανέμει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του. Ωστόσο, και στο κομμάτι του online παραμένει «πρωταθλητής» μετά και την εξαγορά της Stoiximan και την ανάπτυξη της πλατφόρμας του.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ