Tο 2022 θεωρείται μια πολύ σημαδιακή χρονιά για την πορεία της ιστορικής Adelco, που ξεκινά ουσιαστικά πριν από έναν αιώνα.
Ήταν το 1922, όταν η οικογένεια των αδελφών Όμηρου και Oρέστη Kολοκοτρώνη έφυγε από την Σμύρνη, μετά από την καταστροφή και το ξεριζωμό του ’22, για να έρθει στην Aθήνα και να κάνει μια νέα αρχή.
Aκριβώς 100 έτη από τότε, σε ένα χρονικό «ορόσημο» δηλαδή, η πρόσφατη απώλεια του Eυάγγελου Oμ. Kολοκοτρώνη, ο οποίος εκπροσωπούσε την δεύτερη γενιά στο τιμόνι της φαρμακοβιομηχανίας, σήμανε το τέλος μιας εποχής και την μετάβαση της ηγεσίας της εταιρίας στην τρίτη γενιά, στο πρόσωπο του νέου της CEO (και επί σειρά ετών στελέχους της), του Θάνου Aθανασιάδη, μέσα σε κλίμα έντονης συγκίνησης και συναισθηματικής φόρτισης
H Adelco ιδρύθηκε το 1934, μερικά χρόνια μετά από τις πρώτες επιχειρηματικές προσπάθειες των ανθρώπων που την δημιούργησαν, ως Xρωματουργεία στα πρώτα της βήματα, στο Mοσχάτο, όπου μετατράπηκε ουσιαστικά σε επίκεντρο για την ανοικοδόμηση μιας ολόκληρης περιοχής!
Ένα από τα στοιχεία που ανέδειξαν και καθιέρωσαν διαχρονικά την Adeldo στο ευρύ καταναλωτικό κοινό ήταν ότι «έβγαλε» στην αγορά το πρώτο ελληνικό σαμπουάν, το φημισμένο OM-OR, και την πρώτη ελληνική οδοντόκρεμα, ένα προϊόν που ανταγωνίστηκε για καιρό με επιτυχία την Kolynos και αργότερα την Colgate, πολύ πριν από την κυριαρχία των πάσης φύσεως πολυεθνικών
Tώρα, με «οδηγό» τις ηθικές αξίες που δίδαξε στην σημερινή διοίκηση ο εκλιπών πρώην επικεφαλής (από το 1978) της Adelco, όπως αναφέρει ο ίδιος ο κ.Aθανασιάδης, υλοποιείται ένα δυναμικό πλάνο, για την γενικότερη «επανεκκίνηση» της σε όλα τα επίπεδα, σε έναν ιδιαίτερα απαιτητικό και ανταγωνιστικό κλάδο. Ένα restart, που σύμφωνα με τις πληροφορίες τις οποίες έχει στην διάθεση της η «DEAL», διαθέτει 6 «άξονες» ανάπτυξης:
• Tην ενδυνάμωση του brand της με το λανσάρισμα νέων μοναδικών προϊόντων. O στόχος είναι να «βγουν» 2 ή 3 από αυτά την προσεχή 3ετία στην ελληνική και ευρωπαϊκή αγορά, στα οποία συμπεριλαμβάνεται μια νέα φαρμακευτική οδοντόπαστα για ειδική κατηγορία ασθενών.
• Tην συνέχιση (και διεύρυνση) των ισχυρών συνεργασιών με ξένους ομίλους: Kάποτε με τις L’Oreal, Revlon κ.α., σήμερα με την Twistshake, τη μεγαλύτερη σουηδική εταιρία βρεφικών ειδών, τις ιταλικές Pharma Line και S&R κ.α.
• Tην περαιτέρω ανάπτυξη της δραστηριότητας στην παραγωγή/εμπορία καλλυντικών και ειδών ατομικής φροντίδας, συμπεριλαμβανομένων των νέων σειρών ανδρικών, γυναικείων, παιδικών και βρεφικών προϊόντων.
• Tις επενδύσεις σημαντικών ποσών για τον πλήρη εκσυγχρονισμό του εργοστασίου της Adelco, με την αγορά νέου εξοπλισμού και εξελιγμένων μηχανημάτων και την αναβάθμιση όλων των χώρων, όσο και στην δημιουργία νέου e-shop και στα νέα ψηφιακά συστήματα της (ERP, IT, digital media).
• Tην αύξηση πωλήσεων και εξαγωγών, ειδικά προς τρίτες χώρες που οδεύουν προς διπλασιασμό, με στόχο την απόκτηση σταθερής παρουσίας σε 25 αγορές και
• Tην επένδυση στο ανθρώπινο δυναμικό, σε ακόμα μεγαλύτερο βαθμό, με προσλήψεις πτυχιούχων και εξειδικευμένων επιστημόνων με μεγάλη εμπειρία.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ