Η LG Electronics (LG) ανακοίνωσε τα ενοποιημένα έσοδα του τρίτου τριμήνου 2022, τα οποία έφτασαν τα 21.2 τρισεκατομμύρια KRW, αύξηση 14.1% σε σχέση με το ίδιο τρίμηνο πέρυσι, σημειώνο-ντας τα υψηλότερα τριμηνιαία έσοδα στην ιστορία της LG Electronics. Τα λειτουργικά κέρδη για το τρίτο τρίμηνο ήταν 746.6 δις KRW, 25.1% ψηλότερα από το ίδιο τρίμηνο του προηγούμενου έτους.
Για το τρίτο τρίμηνο, η εταιρία σημείωσε αύξηση εσόδων από τις αυξημένες πωλήσεις premium οικιακών συσκευών συμπεριλαμβανομένων και νέων κατηγοριών συσκευών και ανταλλακτικών αυτοκινήτων. Ωστόσο, λαμβάνοντας υπόψη τα έκτακτα κόστη που προέκυψαν πέρυσι, τα λειτουργικά κέρδη μειώθηκαν λόγω της χαμηλής ζήτησης που προκλήθηκε από την παγκόσμια οικονομική επιβράδυνση.
Η LG Home Appliance & Air Solution Company σημείωσε έσοδα 7,5 τρισεκατομ-μυρίων KRW για το τρίτο τρίμηνο του 2022, με αύξηση 5.8% σε σχέση με το ίδιο τρί-μηνο του προηγούμενου χρόνου, καταγράφοντας τα υψηλότερα έσοδα τρίτου τριμήνου στην ιστορία του συγκεκριμένου business unit. Tα λειτουργικά κέρδη των 228.3 δις KRW ήταν χαμηλότερα από την περσινή χρονιά λόγω των αυξημένων επενδύσεων στο marketing και την εφοδιαστική αλυσίδα.
Η αύξηση των εσόδων προήλθε από τις μεγάλες πωλήσεις σε premium συσκευές, συ-μπεριλαμβανομένων νέων κατηγοριών συσκευών, όπως προϊόντα υγιεινής που χρησι-μοποιούν τεχνολογία ατμού στις βασικές περιοχές της Βόρειας Αμερικής και της Ευρώ-πης. To business unit σχεδιάζει να συνεχίσει τη δυναμική του βελτιώνοντας την αντα-γωνιστικότητα των premium προϊόντων και ενισχύοντας τη βασική σειρά του, μαζί με τη διαχείριση της δομής του κόστους για την ενίσχυση της κερδοφορίας.
Η LG Home Entertainment Company κατέγραψε έσοδα 3,7 τρισεκατομμυρίων KRW το τρίτο τρίμηνο και λειτουργική ζημία 55,4 δισεκατομμυρίων KRW, γεγονός που αντι-κατοπτρίζει υψηλότερες επενδύσεις μάρκετινγκ ως απάντηση στον έντονο ανταγωνισμό της αγοράς. Η στρατηγική οικιακής ψυχαγωγίας της LG θα επικεντρωθεί στην αποτελε-σματική διαχείριση των δαπανών μάρκετινγκ και στην ενίσχυση του τμήματος τηλεο-ράσεων premium, εκτός από την εύχρηστη διαχείριση αποθέματος.
Η LG Vehicle component Solutions Company κατέγραψε πωλήσεις 2,3 τρισεκατομ-μυρίων KRW στο τρίτο τρίμηνο, αύξηση 45,6% σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2021, σημειώνοντας τα υψηλότερα τριμηνιαία έσοδα του συγκεκριμένου business unit. Τα λειτουργικά κέρδη τρίτου τριμήνου 2022 ήταν 96,1 δισεκατομμύρια KRW. Οι σημαντι-κά υψηλότερες πωλήσεις προήλθαν από την προβλεπόμενη ανταπόκριση στην υψηλό-τερη ζήτηση από αυτοκινητοβιομηχανίες με αποτελεσματική διαχείριση της εφοδιαστι-κής αλυσίδας. Η εταιρία θα συνεχίσει να χτίζει ισχυρές σχέσεις με παγκόσμιες αυτοκι-νητοβιομηχανίες και να εργάζεται για την αύξηση της κερδοφορίας μέσω της αποτελε-σματικής διαχείρισης της δομής του κόστους.
Η LG Business Solutions Company κατέγραψε έσοδα τρίτου τριμήνου ύψους 1,4 τρι-σεκατομμυρίων KRW, με λειτουργικές ζημίες 14,4 δισεκατομμυρίων KRW, που προ-κλήθηκαν από το υψηλότερο κόστος πρώτων υλών και το αυξημένο παγκόσμιο κόστος logistics. Τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 9,7 τοις εκατό σε σχέση με έναν χρόνο πριν, κυρί-ως