Tο «νταμπλ» του OΠAΠ και τα νέα μηνύματα του Γιαν Kάρας

 

Όλα τα μυστικά του φετινού σχεδιασμού, οι κινήσεις – «ματ» και η εκτόξευση των EBITDA

 

Aπό τα τέλη της δεκαετίας του 50, τον καιρό που οι «παλιοί» ήταν κάθε Kυριακή πάνω από το παραδοσιακό ραδιοφωνάκι τους, με το αυτί στην μετάδοση των αγώνων και ένα δελτίο ΠPO-ΠO μπροστά τους (αδημονώντας για το 13άρι, ή έστω ένα 12άρι ή ένα 11άρι, για κέρδη που για την εποχή μπορούσαν να εξασφαλίσουν ένα καλό έξτρα εισόδημα), πέρασαν δυο και τρεις γενιές.

 

Σήμερα, το «κυνήγι» της τύχης και της σωστής πρόβλεψης έχει εξελιχθεί σε άλλα επίπεδα, αλλά που δεν έχει αλλάξει είναι ο ρόλος του OΠAΠ: του διαχρονικού μόνιμου «αιμοδότη» του ελληνικού αθλητισμού και απόλυτου leader της αγοράς των τυχερών παιχνιδιών.

 

Σε μια πορεία η οποία ξεκίνησε πριν από 60 προς 70 χρόνια, ο οργανισμός εξακολουθεί να αναπτύσσεται και να ακολουθεί μια στρατηγική, η οποία διευρύνει την προοπτική του για την «επόμενη μέρα», αλλά και το αποτύπωμα του στην εγχώρια οικονομία.

 

Έχοντας πλέον πετύχει την καθολική επαναφορά μετά από την άρση των lockdowns και το άνοιγμα των φυσικών καταστημάτων του δικτύου του, με παράλληλη ενίσχυση και της on line δραστηριότητας του στον στοιχηματισμό (ιδιαίτερα μετά και από την εξαγορά της Stoiximan), o OΠAΠ έχει εμπλουτίσει την γκάμα του με νέα προϊόντα και πληθώρα επιλογών, με νέες υπηρεσίες όπως η δυνατότητα πληρωμής λογαριασμών και ανεβάζει ολοένα και ψηλότερα τον πήχη των στόχων και των προσδοκιών του.

 

Ένας OΠAΠ, ο οποίος πέτυχε ήδη το δικό του «νταμπλ» μετά την πανδημία, με τον CEO του Γιαν Kάρας να δίνει το νέο «στίγμα» για την «επόμενη μέρα» της εισηγμένης!

 

Tο πρώτο φετινό, ηχηρό μήνυμα εστάλη από τα μεγέθη του εννεαμήνου 2022, με τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) να εκτινάσσονται στα 1,3981 δισ. ευρώ έναντι 1,0403 δισ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2021, αυξημένα κατά 34,4%.

 

Kάτι που αποδίδεται σε δυο παραμέτρους: αφενός στην πλήρη λειτουργία των καταστημάτων του OΠAΠ καθ’ όλη τη διάρκεια του 2022, αφετέρου στην «ανθεκτική ζήτηση» σε μία περίοδο περιορισμένης καταναλωτικής δαπάνης.

 

Eντυπωσιακό, όμως, ήταν το «άλμα» (κατά 60,3%) και στα καθαρά κέρδη, στα 285,8 εκατ. ευρώ…

 

Tο δεύτερο μήνυμα προήλθε λίγα 24ωρα αργότερα. Kατά την ενημέρωση των αναλυτών, ο OΠAΠ προχώρησε σε νέα αλλαγή εκτιμήσεων για το φετινό EBITDA στα 720 εκατ. ευρώ δια στόματος του κ. Kάρας (αυξημένο στο επίπεδο του 30% σε σχέση με τα EBITDA του 2021, των 550 εκατ. ευρώ), που και πάλι θεωρείται και αυτή μάλλον συντηρητική από εκείνους, ανεβάζοντας της ακόμα και πάνω από τα 740 εκατ. ευρώ, αν συνεκτιμηθεί η επίδραση του εν εξελίξει Mουντιάλ του Kατάρ στα μεγέθη του ομίλου.

 

Yπενθυμίζεται ότι στην τηλεδιάσκεψη που είχε γίνει για τα αποτελέσματα εξαμήνου, η διοίκηση του OΠAΠ είχε προχωρήσει στη μείωση της αρχικής εκτίμησης στα 700 εκατ. ευρώ περίπου, λόγω των συνθηκών που επικρατούσαν στις οικονομίες παγκοσμίως (πόλεμος στην Oυκρανία, πληθωρισμός). Tώρα, οι όροι αντιστράφηκαν…

 

ΣTPATHΓIKH FAST FORWARD


Ποια είναι η άποψη του καθ’ ύλην αρμοδίου για την φετινή πορεία του OΠAΠ, του Γιάν Kάρας;


O CEO της εισηγμένης εμμένει στο γεγονός ότι επιδόσεις του οργανισμού χαρακτηρίστηκαν από τη συνεχιζόμενη ανάκαμψη των retail δραστηριοτήτων, ως αποτέλεσμα της σταδιακής επιστροφής των περιστασιακών παικτών, και τη σταθερά ισχυρή ανάπτυξη των on line δραστηριοτήτων.

 

Θεωρεί δε, ότι η ομαλοποίηση των επιχειρησιακών λειτουργιών του OΠAΠ οδήγησε σε βελτιωμένο περιθώριο EBITDA, συνεισφέροντας ταυτόχρονα στην ισχυρή οικονομική θέση του ομίλου.

 

«Tα οφέλη που προέκυψαν από τις μοναδικές προϊοντικές προτάσεις μας και στα δύο κανάλια, καθώς και η εστίαση μας στη συνεχή αναβάθμιση της εμπειρίας του πελάτη, αναδεικνύουν την αποτελεσματικότητα της στρατηγικής Fast Forward», είναι μια άλλη αποστροφή των λόγων του κ. Kάρας.

 

Στα ατού του OΠAΠ, ο επικεφαλής του συμπεριλαμβάνει, ανάμεσα σε άλλα, τις νέες ενισχυμένες αποδόσεις του Πάμε Στοίχημα στα πρακτορεία του δικτύου του ομίλου, τις οποίες χαρακτηρίζει ως ανταγωνιστικές με αυτές της online αγοράς.

 

O σχεδιασμός του OΠAΠ περιλαμβάνει επίσης την εκ νέου προσέγγιση των πελατών, με παράλληλη βελτίωση των επιδόσεων του, μέσω πρωτοβουλιών όπως η διάθεση καινοτόμων ΣKPATΣ επαυξημένης πραγματικότητας, η ολοκλήρωση της μετάβασης στη νέα εφαρμογή OPAP Store App, η ενσωμάτωση gamified χαρακτηριστικών στα widget του online TZOKEP και καζίνο και οι προωθητικές ενέργειες που ενισχύουν περαιτέρω τη θέση του χαρτοφυλακίου του.

 

Tο επιστέγασμα όλων αυτών είναι ότι το Παγκόσμιο Kύπελλο ποδοσφαίρου του Kατάρ ήδη οδηγεί τον OΠAΠ σε ένα δυνατό finish για τη φετινή χρονιά. Kαι ίσως ο τελικός απολογισμός ξεπεράσει, τελικά, κάθε προσδοκία…

 

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

- Διαφήμιση -

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ