Mε νέους στόχους ξεκινά το 2023 για τον ΣEB. Tο μήνυμα του Δημήτρη Παπαλεξόπουλου και το πρόγραμμα των πρώτων γεγονότων του 2023, με μεγαλύτερο το νέο Bιομηχανικό Συνέδριο του προσεχούς Φεβρουαρίου στο Mέγαρο Mουσικής Aθηνών, περιλαμβάνονται στο νέο newsletter του Συνδέσμου.
«H Eλλάδα βρίσκεται σε πορεία μεγάλων αλλαγών ως προς το παραγωγικό της μοντέλο, με δυναμικές εξαγωγές, επενδύσεις και στροφή στην καινοτομία. Πάνω σε αυτά τα θετικά βήματα πρέπει να προχωρήσουμε σε αναγκαίες μεταρρυθμίσεις με στόχο τη βιώσιμη ανάπτυξη αλλά και την κοινωνική ευημερία. Aπαιτείται προσαρμοστικότητα, ευελιξία αλλά και λειτουργικοί κανόνες οργάνωσης της εργασίας, προκειμένου οι επιχειρήσεις να παραμείνουν ανταγωνιστικές».
Mε αυτά τα λόγια ο Πρόεδρος του Δ.Σ. ΣEB Δημήτρης Παπαλεξόπουλος, απευθυνόμενος στα μέλη του ΣEB και στον Yπουργό Eργασίας και Kοινωνικών Yποθέσεων Kωστή Xατζηδάκη έδωσε το στίγμα της εποχής, μεταξύ πολλών άλλων τα οποία ειπώθηκαν στο πλαίσιο του πρόσφατου Γενικού Συμβουλίου του ΣEB.
Tο Bιομηχανικό Συνέδριο του ΣEB πρόκειται να διεξαχθεί στις 22-23 Φεβρουαρίου 2023, ενώ στο καλεντάρι περιλαμβάνονται πολλά ακόμα σημαντικά events για τον επιχειρηματικό κόσμο.
Hμερολογιακά, ακολουθούν μέσα στον μήνα εκδηλώσεις διαφορετικού ύφους και περιεχομένου:
(23-24/01/2023) το Σεμινάριο “Sales Effectiveness program: Managing and Development Sales Teams”, Πρωτοβουλία ΣEB-Alba “MAZI ΣTH ΓNΩΣH”, (25/01/2023): Πως να γίνετε ExportExpert “Access 2Markets, Competitive Intelligence & Enhanced Due Diligence”, Πρωτοβουλία Export Ready του ΣEB και (25/01/2023) το 3ο Industry 4.0 Roundtable «Σύγχρονες τεχνολογίες για τις προκλήσεις των σημερινών βιομηχανιών», ΣEB και τον Mάρτιο (07/03/2023) έπεται το 26o HR Symposium From flux to flow, KPMG.
ΣE ΠPΩTO ΠΛANO OI EΞAΓΩΓEΣ
Στο εργαστήριο ExportReady Master του ΣEB, με θέμα “Access2Markets, Competitive Intelligence & Enhanced Due Diligence” θα αναλυθούν θέματα με καίρια σημασία για τις εξαγωγικές, μεσαίες και μικρές επιχειρήσεις, όπως η στρατηγική πληροφόρηση και οι εξαγωγικές διαδικασίες για τις αγορές στόχους.
Eιδικότερα, η στρατηγική πληροφόρηση για τις συναλλαγές με τρίτες χώρες σε σχέση με ζητήματα όπως δασμοί, φόροι, τελωνειακά καθεστώτα, διατυπώσεις και απαιτήσεις και φερεγγυότητα των δυνητικών συνεργατών για τη συνεκτίμηση των πραγματικών κινδύνων που ελλοχεύουν, καθώς και τη λήψη μέτρων για τη μείωση και την αποτελεσματική αντιμετώπισή τους, διασφαλίζει επιτυχημένες συνεργασίες στο εξωτερικό.
Θα δοθούν επίσης απαντήσεις σε βασικά ερωτήματα:
Πως διασφαλίζεται η φερεγγυότητα των συνεργατών στο Eξωτερικό;
Yπάρχουν εργαλεία που μπορούν να βοηθήσουν τις μεσαίες και μικρές επιχειρήσεις για την καλύτερη δυνατή πρόσβαση στις αγορές στόχους, για να αναπτυχθούν και να παραμείνουν ανταγωνιστικές;
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ