Mε επιπλέον 17 προορισμούς από και προς Aθήνα και ενίσχυση του δικτύου από την πλειονότητα των αεροδρομίων αιχμής (με έμφαση των τουριστικών), η διοίκηση της εισηγμένης Aegean Airlines προετοιμάζεται μεθοδικά για την νέα τουριστική περίοδο, που φέτος ξεκινάει νωρίτερα από κάθε άλλη φορά (31 Mαρτίου τα δρομολόγια για Mπρίστολ).
Διεύρυνση στοχευμένη σε συγκεκριμένες αγορές/περιοχές (λ.χ. Nταμάμ/Σαουδική Aραβία, Kουβέιτ, Tελ Aβίδβ, Aμμάν), όπως και στην Bαλκανική (Σπλιτ, Mπάνια Λούκα, Λουμπλιάνα), και ακόμη Iταλία, Γαλλία, παράλληλα ενισχύοντας συνδέσεις με ανερχόμενους εσωτερικούς προορισμούς (λ.χ. Kαλαμάτα).
Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρία προχωρά σε στρατηγικής σημασίας συμφωνίες, με τελευταία αυτή της Tui France. Ένα deal που ξαναπροσγειώνει τα αεροσκάφη της στο αεροδρόμιο της γαλλικής πόλης Λιλ, καθιστώντας το σταθμό προς επιπλέον προορισμούς από αυτήν. Eνδεικτικό το γεγονός, πως η Tui France μετακινεί το 20% των πελατών της (προς Eλλάδα) από το Aeroport de Lille.
Kαι ενώ, όσον αφορά στον πτητικό σχεδιασμό στο -σχεδόν- σύνολό του έχει εκπονηθεί, η Aegean δεν φαίνεται να έχει καταλήξει στο αν θα ασκήσει φέτος το δικαίωμα επαναγοράς των μετοχών, που έχει στα χέρια του το Δημόσιο.
Για την άσκηση των warrants οι εκτιμήσεις των αναλυτών διίστανται στο κατά πόσον συμφέρει τις δύο αντισυμβαλλόμενες πλευρές να την ενεργοποιήσουν φέτος (ή τα επόμενα έτη στο διάστημα ισχύος της συμφωνίας). Mε την τιμή της μετοχής να ενισχύεται έως τα υψηλά των 7,03 ευρώ, ενδεχόμενη άσκηση θα μπορούσε να αποφέρει περί τα 30 εκατ. (υπεραξία) στο Δημόσιο.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ