Στην υλοποίηση επενδύσεων τουλάχιστον 30 εκατομμυρίων ευρώ προχωράει εντός της επόμενης τριετίας ο όμιλος Πλαίσιο, δίνοντας έμφαση στην ενίσχυση της omnichannel εξυπηρέτησης των πελατών του μέσα από την ενίσχυση των πληροφοριακών του υποδομών και της πλατφόρμας e-commerce καθώς και στην ανανέωση του δικτύου των καταστημάτων του.
Είναι γεγονός άλλωστε ότι η ανάπτυξη της πολυκαναλικής εμπειρίας ήρθε εντονότερα στο προσκήνιο το τελευταίο χρονικό διάστημα, με την ενίσχυση των ηλεκτρονικών πωλήσεων σε όλο το φάσμα της αγοράς λιανικής και το e-commerce να αποτελεί ανερχόμενο και ταυτόχρονα αναπόσπαστο κομμάτι της εμπειρίας του καταναλωτή. Ταυτόχρονα όμως η δημοφιλής αλυσίδα ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών προχωράει σε επενδυτικές δαπάνες που στόχο έχουν την περαιτέρω ενίσχυση της κατηγορίας των λευκών συσκευών όπου το ποσοστό επί του συνολικού της τζίρου κινείται περίπου στο 10%.
Ρεκόρ πωλήσεων το 2021 για την Πλαίσιο
Οι επενδύσεις αυτές αποσκοπούν στο σύνολό τους στην περαιτέρω ενίσχυση της καινοτόμας δραστηριότητας που έχει επιδείξει τα τελευταία χρόνια η Πλαίσιο στην εγχώρια αγορά λιανικής, καθώς και στη συνέχιση της έντονα αναπτυξιακής πορείας της επιχείρησης. Θα θυμίσουμε ότι στη διάρκεια του 2021 η εταιρεία κατέγραψε ιστορικά υψηλές επιδόσεις από πλευράς κύκλου εργασιών, ο οποίος ενισχύθηκε κατά 23,2% στα 436,9 εκατομμύρια ευρώ έναντι 354,6 εκατομμυρίων ευρώ που ήταν το 2020.
Στο επίκεντρο της φιλοσοφίας της επιχείρησης παραμένει η ολοκληρωμένη και συνεπής εξυπηρέτηση των πελατών της. Προς αυτή την κατεύθυνση συνδυάζει στοιχεία όπως είναι οι χαμηλές τιμές, η υψηλή ποιότητα των προϊόντων, το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης των καταναλωτή αλλά και υποστήριξης σε επίπεδο after sales.
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η Πλαίσιο έχει πρωτοπορήσει επί σειρά ετών σε πολλούς και διαφορετικούς τομείς που συναρτούν τη σχέση που διατηρεί με τον πελάτη. Ήταν μάλιστα η πρώτη αλυσίδα λιανικής που προσέφερε πολλαπλά κανάλια εξυπηρέτησης το 1995, ενώ η παρουσία της στο ηλεκτρονικό εμπόριο χρονολογείται ήδη από το 1999.
Πρωτοπορία στην παράδοση των παραγγελιών με απογευματινές παραδόσεις και διαρκή ενημέρωση του πελάτη
Σε ό,τι αφορά τον τομέα των logistics όπου επενδύει σημαντικά κεφάλαια τα τελευταία χρόνια, μόνο το 2022 εγκαινιάστηκαν δύο καινούργιες υπηρεσίες παράδοσης. Η πρώτη αφορά στην διαρκή ενημέρωση του πελάτη (live tracking) για την πορεία της παραγγελίας του, με παροχή ενημέρωσης 30 λεπτά πριν την παράδοση. Η δεύτερη αφορά στην δυνατότητα απογευματινής παράδοσης από τις 17.00 έως και τις 21.00, αποτελώντας την πρώτη επιχείρηση λιανικής πώλησης προϊόντων τεχνολογίας που προσφέρει τις συγκεκριμένες υπηρεσίες.