Το αντίδοτο στη σημερινή δυσμενή συγκυρία που βιώνουν οι επιχειρήσεις φαίνεται να προσφέρει το διαδίκτυο στον κλάδο των πωλήσεων λιανικής. Του λόγου το αληθές αποδεικνύει η Ηλεκτρονική Αθηνών που αύξησε σημαντικά τον όγκο των πωλήσεών της μέσω διαδικτύου τον τελευταίο χρόνο.
Συγκεκριμένα, τo 2011 οι πωλήσεις μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος www. electroniki. gr σημείωσαν αύξηση κατά 52% σε σχέση με το 2010, ενώ οι πωλήσεις αφορούσαν σε 2.876 κωδικούς προϊόντων.
Η online παρουσία της Ηλεκτρονικής ενισχύεται και από την παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) που αποκτούν ολοένα και μεγαλύτερη δύναμη και αποδοχή ανάμεσα στους χρήστες του διαδικτύου. Μέσω των facebook, twitter, αλλά και blog προσφορών όπως το dealz. gr και prosfor. es τα προϊόντα της εταιρείας γίνονται διαθέσιμα σε ένα ευρύ φάσμα καταναλωτών οι οποίοι επιλέγουν πλέον το διαδίκτυο για τις αγορές τους.
«Στην ψηφιακή εποχή και ιδιαίτερα όταν πουλάς προϊόντα και υπηρεσίες ψηφιακής τεχνολογίας επιβάλλεται να αξιοποιεί κανείς όλα τα κανάλια επικοινωνίας προς τους καταναλωτές. Το καταναλωτικό κοινό σήμερα είναι εξοικειωμένο με τις νέες τεχνολογίες και οι απαιτήσεις του είναι αυξημένες.
»Το λιανεμπόριο οφείλει να αφουγκράζεται τις ανάγκες της εποχής. Αυτό κάναμε στην Ηλεκτρονική. Το site μας έχει χτιστεί με τέτοιο τρόπο που η εξυπηρέτηση του πελάτη γίνεται μέσα στο σπίτι του ή στο γραφείο του, εύκολα, γρήγορα και με εξαιρετική ποιότητα. Αυτός πρέπει να είναι άλλωστε ο στόχος κάθε σύγχρονου ηλεκτρονικού καταστήματος», δήλωσε η κυρία Λίνα Στοϊλου, Διευθύντρια Μarketing της Ηλεκτρονικής.