Στα 76 εκατ. ευρώ ανήρθε η ονομαστική online display διαφημιστική δαπάνη για το 2011, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της έρευνας που πραγματοποίησε το IAB Hellas σε συνεργασία με 23 διαδικτυακούς εκδότες και digital ad networks, αντικατοπτρίζοντας την αυξανόμενη εμπιστοσύνη που επιδεικνύουν οι διαφημιζόμενοι στην ψηφιακή διαφήμιση, και καθιστώντας την, εν μέσω έντονα υφεσιακού οικονομικού περιβάλλοντος, θύλακα εύρυθμης και υγιούς ανάπτυξης.
Η αγορά του display advertising κινήθηκε ανοδικά και στο τελευταίο τρίμηνο του έτους, με τις διαφημιστικές επενδύσεις να κινούνται γύρω στα 20 εκατ. ευρώ. Ο κλάδος των τηλεπικοινωνιών παραμένει πρώτος στη σχετική διαφημιστική απορρόφηση, αντιπροσωπεύοντας λίγο περισσότερο από το 25% της δαπάνης, ενώ σε όμοια επίπεδα κινείται και ο κλάδος των χρηματοοικονομικών προϊόντων.
Τα καταναλωτικά αγαθά διατηρούν ενα σχετικά υψηλό, σε σχέση με την περσινή χρονιά, μερίδιο, απορροφώντας το 16% της δαπάνης του τελευταίου τριμήνου και περίπου 18% της συνολικής ετήσιας δαπάνης.
Διευκρινίζεται πως η συλλογή των στοιχείων από το IAB Hellas πραγματοποιείται σε ονομαστικές τιμές και δεν αντικατοπτρίζει εκπτώσεις ή άλλες συμφωνίες συνεργασίας.