Δυναμική ήταν η κερδοφορία του ομίλου Καρατζή ο οποίος κατέγραψε κέρδη κατά 57% και ενισχυμένες πωλήσεις το 2011.
Ειδικότερα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, τα κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας του ομίλου διαμορφώθηκαν σε 5,6 εκατ. ευρώ το 2011 έναντι 3,6 εκατ. ευρώ το 2010, αυξημένα κατά 57,9%.
Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών σημείωσε στη χρήση 2011 αύξηση της τάξεως του 9,5% και ανήλθε σε 62,7 ευρώ εκατ. έναντι 57,2 εκατ. ευρώ στο 2010, γεγονός το οποίο αποδίδεται τόσο στην οργανική ενίσχυση της βασικής δραστηριότητας του Ομίλου στο χώρο των διχτυών συσκευασίας, όσο και στην αναπτυξιακή πορεία που ακολούθησαν οι λοιπές επενδύσεις της ΚΑΡΑΤΖΗ στον τομέα του τουρισμού και των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας.
Πιο συγκεκριμένα, οι πωλήσεις διχτυών του Ομίλου διαμορφώθηκαν στο 2011 σε 53,4 εκατ. ευρώ αυξημένες κατά 8,4%, ενώ τα έσοδα από τη λειτουργία του ξενοδοχείου Nana Beach Hotel ενισχύθηκαν κατά 6% και ανήλθαν σε 8,1 εκατ. ευρώ. Επιπρόσθετα, ουσιαστική υπήρξε μέσα στη χρήση και η συνεισφορά των φωτοβολταϊκών σταθμών του Ομίλου, με το συνολικό έσοδο από τη λειτουργία τους να διαμορφώνεται σε € 972 χιλ.
Ταυτόχρονα, τα μικτά κέρδη του Ομίλου αυξήθηκαν στο 2011 κατά 25% και διαμορφώθηκαν σε € 14,9 εκατ. έναντι € 11,9 εκατ. στη χρήση 2010, με το μικτό περιθώριο κέρδους να ανέρχεται σε ποσοστό 23,7% επί του ενοποιημένου κύκλου εργασιών έναντι 20,8% στο 2010.
Η ενίσχυση αυτή αποτελεί απόρροια της βελτίωσης του μίγματος πωλήσεων διχτυών, της σημαντικής διεύρυνσης του μικτού περιθωρίου λειτουργίας της ξενοδοχειακής μονάδας από το 9,8% στο 18,8%, αλλά και του σημαντικού περιθωρίου κερδοφορίας που χαρακτηρίζει τα φωτοβολταϊκά πάρκα, το οποίο για τον Όμιλο ανέρχεται σε 65,9%.