Προτεραιότητα στις επενδύσεις στο κλάδο των σούπερ μάρκετ έχει δώσει το 2012 η ΑΒ Βασιλόπουλος, ο δεύτερος μεγαλύτερος λιανέμπορος της ελληνικής αγοράς.
Η μεγάλη αλυσίδα σκοπεύει να αυξήσει σημαντικά το δίκτυο των 251 καταστημάτων που διέθετε στο τέλος του 2011 και μεταξύ των άλλων να χρηματοδοτήσει μία εξαιρετικά επιθετική εμπορική πολιτική – τα πρώτα δείγματα γραφής έχουν ήδη φανεί από τους πρώτους μήνες του χρόνου.
Το τελευταίο διάστημα η εταιρεία προωθεί έναν νέο τύπο καταστήματος «της γειτονιάς», το «ΑΒ Shop & Go» και εγκαινίασε δύο νέα καταστήματα ΑΒ στη Θεσσαλονίκη καθώς και ένα ακόμη με τη μέθοδο του franchise στην Πρέβεζα.
Σύμφωνα με τη διοίκηση, προβλέποντας την τάση της αγοράς, που ευνοεί τη δημιουργία μικρών, ευέλικτων καταστημάτων που μπορούν να καλύπτουν καθημερινές και έκτακτες ανάγκες της σύγχρονης αστικής γειτονιάς, προχώρησε στη δημιουργία ενός νέου τύπου τέτοιου καταστήματος. Το πρώτο πιλοτικό κατάστημα άνοιξε στο Γαλάτσι και διαθέτει 140 τ.μ. χώρο πώλησης, ένα ταμείο και απασχολεί πέντε άτομα προσωπικό.
Την περασμένη χρονιά η ΑΒ Βασιλόπουλος δημιούργησε 36 νέα καταστήματα, από τα οποία τα 27 ανήκουν στην ίδια και τα εννέα λειτουργούν με τη μέθοδο του franchise. Αξίζει να σημειωθεί ότι από τα 27 νέα σούπερ μάρκετ τα εννέα ήταν πρώην Ατλάντκ – των οποίων οι 195 υπάλληλοι ενσωματώθηκαν με αναγνωρισμένο τον χρόνο προϋπηρεσίας τους στην ΑΒ.
Επίσης ανακαινίστηκαν άλλα επτά καταστήματα. Την περασμένη χρονιά στον όμιλο προστέθηκαν 571 νέοι εργαζόμενοι. Και στο τέλος του 2011 η εταιρεία διέθετε 251 σούπερ μάρκετ, τα οποία εκτείνονται από την Αλεξανδρούπολη ως την Κρήτη και από την Κέρκυρα ως τη Ρόδο και απασχολούσε 10.438 εργαζομένους. Στο τέλος του 2010 απασχολούσε 9.857 υπαλλήλους. Όπως επίσης επισημαίνεται σχετικά, πέρυσι η ΑΒ παρά το δυσμενέστατο οικονομικό περιβάλλον είχε συνολικά θετικά αποτελέσματα βελτιώνοντας και το μερίδιο αγοράς της.