Το Smart Park γνώρισε υψηλά μεγέθη επισκεψιμότητας τον Απρίλιο, καθώς ξεπέρασε τους 200.000 επισκέπτες.
Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, η αίσθηση ελευθερίας που προσφέρει το Εμπορικό Πάρκο, σε συνδυασμό με την πληθώρα αγοραστικών επιλογών που προσφέρονται στο καταναλωτικό κοινό, αποτέλεσαν συνιστώσες ενίσχυσης της επισκεψιμότητας και απόλαυσης της εμπειρίας shopping.
Παράλληλα, οι μικροί φίλοι του Smart Park είχαν τη δυνατότητα να συμμετάσχουν σε διάφορα κινητικά παιχνίδια με πασχαλινά αυγά, να «εκτελέσουν» σημαντικές αποστολές ανεβασμένοι σε ποδήλατα, να λάβουν μέρος σε διαδραστικές αφηγήσεις για περιπέτειες και έθιμα του Πάσχα και τέλος να διασκεδάσουν ζωγραφίζοντας με κιμωλίες.
Αντίστοιχα, οι μεγάλοι φίλοι είχαν τη δυνατότητα να νοιώσουν τα «vibes» του πιο δυναμικά αναπτυσσόμενου fitness trend στον κόσμο, του CrossFit Βox, του κινητού γυμναστηρίου της Reebok ή να γιορτάσουν με τη Shiseido τα 140 χρόνια της, να απολαύσουν hand massage, επαγγελματικό μακιγιάζ, κα.