Στα χέρια της κοινοπραξίας J&P Άβαξ – Intrakat – Ακτωρ πέρασε το έργο, «Ροδοδάφνη – Ψαθόπυργος», της ΕΡΓΟΣΕ, αξίας 315 εκατ. ευρώ.
Η κοινοπραξία, ανακηρύχτηκε προσωρινός μειοδότης του σιδηροδρομικού έργου το οποίο εντάσσεται στον ευρύτερο άξονα Κόρινθος – Πάτρα, περιλαμβάνοντας το τμήμα από Ροδοδάφνη έως Ψαθόπυργο, συνολικού μήκους 21,5 χλμ., συμπεριλαμβανομένης και της δίδυμης σήραγγας Παναγοπούλας (μήκους περίπου 5 χλμ. ανά κλάδο).
Στο διαγωνισμό συμμετείχε επίσης και η κοινοπραξία Τέρνα – Μοχλός. Η διάρκεια της κατασκευαστικής περιόδου είναι 36 μήνες από την υπογραφή της σχετικής σύμβασης. Το έργο αφορά την κατασκευή της υποδομής διπλής ηλεκτροκινούμενης γραμμής με σύγχρονο σύστημα σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης χωρίς ισόπεδες διαβάσεις.
Το εν λόγω τμήμα αποτελεί μέρος της γραμμής «Ροδοδάφνη – Ρίο», η οποία και συγχρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ. Στη γραμμή προβλέπεται, με την παράδοσή της προς χρήση, και η κατασκευή 5 στάσεων στις περιοχές Ροδοδάφνης, Σελιανίτικων, Καμαρών, Ψαθοπύργου και Αραχωβίτικων, οι οποίες θα συμβάλουν στην ανάπτυξη των περιοχών αυτών.