Το πρώτο τρίμηνο του 2012 ο κύκλος εργασιών της ΑEGEAN ανήλθε σε €104,6 εκ., παρουσιάζοντας οριακή μείωση 1%. Η επιβατική κίνηση ανήλθε σε 1.067.000 επιβάτες, παρουσιάζοντας μείωση 7% με την εταιρεία να εκτελεί 13% λιγότερες πτήσεις σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2011. Μικρή αύξηση κατά 3% καταγράφηκε στην επιβατική κίνηση εξωτερικού ενώ σημαντική μείωση 15% σημειώθηκε στην επιβατική κίνηση εσωτερικού.
Το καθαρό αποτέλεσμα μετά από φόρους διαμορφώθηκε σε ζημιές ύψους €25 εκατ. σε σχέση με ζημιές €16,3 εκατ. το πρώτο τρίμηνο του 2011. Σημειώνεται ότι το αποτέλεσμα του 2011 είχε ωφεληθεί από έσοδα ύψους €5 εκατ. λόγω πώλησης παγίου.
Παρά την κρίση, η Εταιρεία κατάφερε να βελτιώσει σημαντικά τις πληρότητες των πτήσεων, μεταφέροντας κατά μέσο όρο 103 επιβάτες ανά πτήση από 96 το αντίστοιχο διάστημα του προηγούμενου έτους, διαθέτοντας παράλληλα χαμηλότερους ναύλους, γεγονός που δεν επέτρεψε την κάλυψη του αυξημένου κόστους που προήλθε από την άνοδο της τιμής του πετρελαίου.
Η ΑEGEAN διατηρεί υγιή κεφαλαιακή διάρθρωση με τα ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα να διαμορφώνονται σε €158 εκατ.
Ο κ. Δημήτρης Γερογιάννης, Διευθύνων Σύμβουλος, ανέφερε σχετικά:
« Η ζήτηση τόσο εσωτερικού όσο και εξωτερικού μειώθηκε περαιτέρω τους πρώτους μήνες του 2012, αποτέλεσμα της βαθύτερης ύφεσης της ελληνικής οικονομίας. Από το 2ο τρίμηνο του έτους έχουμε ξεκινήσει ένα νέο κύκλο ενεργειών διαχείρισης του κόστους που θα συμβάλει στη μείωση των δαπανών. Το περιβάλλον εξακολουθεί να είναι ιδιαίτερα δύσκολο, με την τουριστική κίνηση για την περίοδο του καλοκαιριού να παρουσιάζει κάμψη λόγω της αρνητικής δημοσιότητας της χώρας μας. Η Aegean συνεχίζει προς την κατεύθυνση στήριξης τόσο της εσωτερικής μεταφοράς όσο και του τουρισμού με ένα δίκτυο 139 δρομολογίων από την Αθήνα αλλά και 7 περιφερειακά αεροδρόμια στην Ελλάδα με δυνατότητα προσαρμογών ανάλογα με την εξέλιξη των συνθηκών. Η αυξανόμενη αναγνωρισιμότητα της εταιρείας στην Ευρώπη, ενισχύει σταδιακά αλλά και σημαντικά την ανταγωνιστική μας θέση.»