Ξεκινάει τις αποπληρωμές χρεών
Με άλλο αέρα και δυναμική μπαίνει στην Αγορά η μεγαλύτερη αλυσίδα σουπερμάρκετ της χώρας, Carrefour – Mαρινόπουλος, μετά την απόκτηση του 100% της εταιρεία από την Αφοι Μαρινόπουλοι Α.Ε.
Στα άμεσα σχέδια της διοίκησης είναι η επανεκκίνηση της αλυσίδας. Πρόκειται για ένα ξεκίνημα από την αρχή που θα περιλαμβάνει την σταδιακή αποπληρωμή του συνόλου των οφειλών της προς τους προμηθευτές, νέες συμφωνίες για την προώθηση ελληνικών προϊόντων, νέες επενδύσεις για την ανάπτυξη του δικτύου σε Ελλάδα και Βαλκάνια, ενώ, τέλος, θα περιλαμβάνει και εισροή κεφαλαίων ύψους 350 εκατ. ευρώ.
(Διαβάστε το ρεπορτάζ:Η Carrefour – Μαρινόπουλος περνά στην επίθεση!)
Η διοίκηση βρίσκεται εν αναμονή των απαιτούμενων εγκρίσεων για την ολοκλήρωση της συμφωνίας από τις αρμόδιες Αρχές, κάτι το οποίο αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί ως το τέλος του μήνα όπως τόνισε ο διευθυντής ανάπτυξης και δημοσίων σχέσεων του ομίλου, κ. Βογιατζάκης.
Ο ίδιος προανήγγειλε σταδιακή αποπληρωμή των οφειλών της ενώ σημειώνεται ότι στο πλαίσιο της οικονομικής αναδιοργάνωσης της εταιρείας και για να αντιμετωπισθούν οι τρέχουσες οικονομικές προκλήσεις θα πραγματοποιηθεί αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ύψους 348 εκατ. ευρώ.
Παράλληλα, η Carrefour Μαρινόπουλος καθίσταται αποκλειστικός δικαιοδόχος της Carrefour στην Ελλάδα, την Κύπρο, την Βουλγαρία και την Αλβανία και σε άλλες χώρες των Βαλκανίων.
Σε ό,τι αφορά τη βαλκανική αγορά, η Αφοι Μαρινόπουλοι σχεδιάζει την υλοποίηση σημαντικών επενδύσεων για την ενίσχυση της θέσης της, αξιοποιώντας το μοντέλο της δικαιόχρησης.
Συγκεκριμένα, έως το τέλος του 2012 αναμένεται να δημιουργηθούν 4 έως 5 νέα σημεία πώλησης στη Βουλγαρία, ένα υπερμάρκετ στα Σκόπια και δύο ακόμη στα Τίρανα. Σημαντικές βλέψεις υπάρχουν και για την αγορά της Σερβίας, όπου προγραμματίζεται η είσοδος στη χώρα το 2013 με σημεία πώλησης σε τουλάχιστον 2-3 εμπορικά κέντρα.
Για την Ελλάδα, το πλάνο προβλέπει ευρεία ανανέωση υφιστάμενων καταστημάτων, αρχικά σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Ήδη ολοκληρώθηκε η ριζική ανανέωση του Carrefour Αλίμου που πλέον διαθέτει συνολικό χώρο πώλησης 7.700 τ.μ. και 951 θέσεις στάθμευσης.
Όπως ανέφεραν τα στελέχη του ομίλου, η ανανέωση των καταστημάτων μεταφράζεται και σε αύξηση των πωλήσεων, κάτι που καταγράφηκε και στο Planet του Γέρακα που κινείται με αύξηση τζίρου 35-40% σε σχέση με την προγενέστερη λειτουργία του.
Ο κ. Βογιατζάκης έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στην ενίσχυση της πολιτικής της αλυσίδας για την προώθηση των ελληνικών προϊόντων και των ντόπιων παραγωγών.