Με το βραβείο «Εκπαίδευση στην Εξυπηρέτηση Πελατών» διακρίθηκε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών η Hellas on Line.
«Στην hellas online εστιάζουμε στρατηγικά στην εκπαίδευση για να απελευθερώσουμε το πλήρες δυναμικό των ανθρώπων μας ώστε να γίνουν καλύτεροι, πιο δημιουργικοί, πιο αποτελεσματικοί, πιο πελατοκεντρικοί», δήλωσε ο Γιάννης Μπούζιος, Customer Care Manager της hellas online, παραλαμβάνοντας το βραβείο.
Όπως σημείωσε, «η ανάπτυξη αυτών των δεξιοτήτων έρχεται μέσα από το μοντέλο εκπαίδευσης που υλοποιούμε, με την υποστήριξη εξωτερικών συνεργατών, και κάνουμε πράξη τη στρατηγική της εταιρείας να παραμένουμε ανταγωνιστικοί και ευέλικτοι σε μια υψηλών απαιτήσεων αγορά που δοκιμάζεται και από τις οικονομικές συνθήκες της χώρας μας».
Σημειώνεται ότι η Hellas on Line είναι ο μοναδικός ευρυζωνικός τηλεπικοινωνιακός πάροχος που έχει συμμετάσχει και βραβευτεί και τις τρεις χρονιές του θεσμού.