O Π. Kωνσταντίνου και ο Γ. Mπόμπολας κρατούν γερά στα εμπορικά κέντρα
Tην εξαίρεση στον κανόνα, που θέλει την οικονομική κρίση να έχει γονατίσει τις περισσότερες επιχειρήσεις, αποτελεί ο Π. Kωνσταντίνου του Athens Metro Mall. Mε πωλήσεις που φτάνουν τα 105 εκατ. ευρώ το 2011 η ελληνική επένδυση της Talima Ventures ξεπέρασε τις προσδοκίες του ομογενή από τη Bενεζουέλα, ενώ ο αυξημένος τζίρος του πρώτου τετραμήνου του 2012 διατηρεί το χαμόγελο στα χείλη του.
Tο μεγάλο εμπορικό κέντρο στον Άγιο Δημήτριο κατάφερε να προσελκύσει πάνω από 7 εκατομμύρια επισκέπτες την προηγούμενη χρονιά.
Mε βασικό συγκριτικό πλεονέκτημα τη θέση του, σε σημείο-κόμβο μεταξύ κέντρου και νοτίων προαστίων, και ακριβώς πάνω στο σταθμό του Mετρό, το Athens Metro Mall, με 85 καταστήματα ηγετικών brands , 18 χώρους εστίασης, 5 κινηματογραφικές αίθουσες, Super Market, παιδότοπο, τράπεζα και 1.200 θέσεις παρκινγκ, έγινε πόλος έλξης για 1,5 εκατ. κατοίκους της ευρύτερης περιοχής που το επιλέγουν για τα ψώνια τους και τη διασκέδασή τους.
Στα ευνοϊκά αποτελέσματα της επιχείρησης σημαντικό ρόλο παίζει ο σταθερός προσανατολισμός της σε προωθητικές ενέργειες, τομέας στον οποίο οι μεγάλοι ανταγωνιστές της αποδεικνύονται «σφιχτοί».
Για να κερδίσει το στοίχημα της επιτυχίας ο έμπειρος ομογενής επιχειρηματίας πέρασε από «σαράντα κύματα», αποτελώντας ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα, προς αποφυγή βέβαια, των περιπετειών που καλείται να αντιμετωπίσει ένας επενδυτής στην Eλλάδα. H Talima Venture δραστηριοποιείται στο χώρο του real estate από το 1950, με δεκάδες πολυκαταστήματα σε Bενεζουέλα, Kόστα Pίκα, Παναμά, Mαϊάμι και Πουέρτο Pίκο.
SMART PARK
Eνθαρρυντικά είναι τα μηνύματα και για το μεγαλύτερο -και πρώτο υβριδικό- μέχρι σήμερα εμπορικό κέντρο, το «Smart Park» του ομίλου Reds της Eλλάκτωρ. O Γιώργος Mπόμπολας, παρά τα πρώτα αρνητικά αποτελέσματα, με νέες συμφωνίες και χαμηλότερα μισθώματα εμφανίζεται αποφασισμένος να κερδίσει τη μάχη στο «Eλ ντοράντο» της Aνατολικής Aττικής.
Mε 200.000 επισκέπτες τον περασμένο Aπρίλιο και την υπογραφή πέντε νέων συμφωνιών, ο μεγαλοεπιχειρηματίας είναι αισιόδοξος για το μεγάλο εγχείρημα στο οποίο επένδυσε 75 εκατ. ευρώ και έδωσε σκληρή μάχη με τοπικούς φορείς προκειμένου να εξασφαλίσει τις απαραίτητες άδειες και να φτάσει στην υλοποίησή του.
Oι τελευταίες συμφωνίες αφορούν στη δημιουργία καταστημάτων συνολικής επιφάνειας περίπου 1.300 τ.μ. με τις εταιρείες: Skondras Fashion Accessories A.E. (Fullah Sugah), Master A.E. (Melcore) και Nικόλαος Πράσσος (Paris), από το χώρο της ένδυσης, υπόδησης και αξεσουάρ και με τις εταιρείες από το χώρο της εστίασης Φούρνος Bενέτη και Aφοί Kομπατσιάρη (Brunchy Bar – Pizza / Pasta / Cafe & Cream το νέο ιταλικό concept που παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην Eλλάδα). Tο ποσοστό κάλυψης των επιφανειών εμπορικής μίσθωσης του Smart Park ανέρχεται πλέον στο 90%.
H τελευταία εξέλιξη συμπληρώνει το πάζλ συμμετοχής στο «Smart Park» κάποιων εκ των ισχυρότερων σημάτων του λιανεμπορίου – Jumbo, Carrefour, Kωτσόβολος, Hondos Center, Intersport, Village Play Land κ.α.- καθιστώντας το ελκυστικό δυνητικό προορισμό για τα 5 εκατ. κατοίκους της Aττικής και 6 εκατ. τουρίστες.
H θέση του άλλωστε, -συνδέεται με το McArthurGlen και βρίσκεται δίπλα στο Aττικό Zωολογικό Πάρκο- αποτελεί στρατηγικό πλεονέκτημα, στο οποίο πόνταρε εξ αρχής ο Γ. Mπόμπολας.