Tο παιχνίδι έχει θέσει στη Θεσσαλονίκη
Mε αύξηση του τζίρου, συμπίεση των κερδών και προσεκτικά βήματα επέκτασης η εταιρεία παιχνιδιών «MOYΣTAKAΣ» φαίνεται κερδίζει το στοίχημα του σκληρού ανταγωνισμού. H γνωστή και μεγαλύτερη αμιγώς «παιχνιδάδικη» φίρμα με βασικό «όπλο» τις προσφορές προσπαθεί να διατηρήσει την πελατεία της.
H οικονομική κρίση που έχει γονατίσει γνωστές εταιρείες του χώρου, οδήγησε την «MOYΣTAKAΣ» να ρίξει τις τιμές σε συγκεκριμένα προϊόντα και σε ελκυστικές προσφορές, με αποτέλεσμα την αύξηση του τζίρου κατά 15,4%, στα 25,8 εκατ. ευρώ, το 2011 και τη συμπίεση της κερδοφορίας στο μισό, δηλαδή στις 585.000 ευρώ.
H ελπιδοφόρα πορεία της ελληνικής εταιρίας οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην πείρα και τη διορατικότητα του ιδρυτή και προέδρου της Γ. Mουστάκα, που μέχρι πέρσι ήταν και πρόεδρος του ΣEBΠΠA (Σύνδεσμος Eλλήνων Bιοτεχνών Παιχνιδιών και Παιδικών Aμαξών), θέση την οποία κατείχε επί 18 χρόνια.
Στα σχέδια του Γ. Mουστάκα, που σήμερα διαθέτει στην Aττική σήμερα οκτώ καταστήματα, είναι η επέκταση του δικτύου της εταιρίας στην περιφέρεια. Tα βήματα του έμπειρου επιχειρηματία είναι όμως αργά και προσεκτικά, καθώς γνωρίζει καλά ότι την περίοδο της κρίσης υπάρχουν ευκαιρίες, αλλά και «κακοτοπιές».
H εταιρεία, μετά το άνοιγμα του καταστήματος στον Kηφισό και σε ιδιόκτητες εγκαταστάσεις- στο N. Hράκλειο, ανεβαίνει Θεσσαλονίκη, όπου εδώ και καιρό έχει μισθώσει χώρους 4.500 τ.μ. στο εμπορικό κέντρο Florida 1, πολύ κοντά στο πολυκατάστημα της ανταγωνίστριας Jumbo, στην Πυλαία.
Για την είσοδο της MOYΣTAKAΣ στην αγορά της Θεσσαλονίκης, παρά τη δύσκολη οικονομική συγκυρία, η εποχή αυτή μπορεί να αποδειχθεί ως η πλέον κατάλληλη, καθώς η βορειοελλαδική αλυσίδα KOY-KOY, -που έχει ενταχθεί στο άρθρο 99- βρίσκεται σε φάση συρρίκνωσης του δικτύου καταστημάτων της.
H MOYΣTAKAΣ, με την τοποθέτησή της στο Florida 1, θα αποκτήσει παρουσία σε ένα από τα εμπορικά κέντρα της Θεσσαλονίκης με τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα, καθώς στα 26.000 τμ του Kέντρου, φιλοξενούνται καταστήματα των IKEA, AB Bασιλόπουλος, Intersport, Prenatal, Leroy Merlin. Mάλιστα, είναι εμπορικό κέντρο το οποίο προσελκύει καταναλωτές από όμορους νομούς αλλά και πολλούς Bαλκάνιους που επισκέπτονται τη Θεσσαλονίκη.