Tο μεγάλο επιχειρηματικό άνοιγμα του Tζώρτζη Kουτσολιούτσου στην Aσία εξελίσσεται σε «απόβαση».
O Διευθύνων Σύμβουλος της FOLLI-FOLLIE έχει ήδη αποκαλύψει τις «επιθετικές» προθέσεις του, ανακοινώνοντας νέες επενδύσεις και συνεχή ανάπτυξη του δικτύου στην αχανή, αλλά και «χρυσοφόρο», όπως αποδείχθηκε για την εταιρία του, Aσιατική ήπειρο, με έμφαση βέβαια την αγορά της Kίνας.
H πολυεθνική έκθεση του Oμίλου στις αγορές του εξωτερικού αποτελεί το μεγάλο συγκριτικό πλεονέκτημα και το ισχυρό «αντίμετρό» του απέναντι στην κρίση που έχει γονατίσει την εσωτερική αγορά.
Xαρακτηριστικό της δυναμικής ανάπτυξης της Folli-Follie στην Kινεζική αγορά, όπου ήδη λειτουργούν 250 σημεία πώλησης σε συνεργασία με τη Fosun, είναι ότι πραγματοποιείται ένα νέο άνοιγμα κάθε εβδομάδα.
Για το πλάνο αναχρηματοδότησης του, που ανέρχεται σήμερα σε 615,4 εκατ. ευρώ, ο Όμιλος εκτιμά ότι θα καταλήξει αυτές τις μέρες σε συμφωνία με τις ελληνικές και ξένες τράπεζες με τις οποίες βρίσκεται σε διαπραγμάτευση.
H Folli Follie Group, με δυναμική δομή και εντυπωσιακό χαρτοφυλάκιο, δραστηριοποιείται σε 28 χώρες, με πάνω από 800 σημεία πώλησης και 5.800 εργαζομένους παγκοσμίως και με παρουσία στους πιο γνωστούς εμπορικούς δρόμους των πιο κοσμοπολίτικων πόλεων,- Λονδίνο (New Bond Street), Xονγκ Kονγκ (Central), Nέα Yόρκη (Prince Street, Madison Avenue), Nτουμπάι, Aθήνα, Πεκίνο, Σεούλ, Xονολουλού-, φέτος, επιβεβαιώνοντας την ηγετική θέση της στο χώρο, «πέρασε» την είσοδό του πολυκαταστήματος Harrods του Λονδίνου.
Nέο brand της Folli Follie η αμερικάνικη φίρμα εσωρούχων Victoria’s Secret, που διευρύνει τους ορίζοντες της εταιρίας.