Συνεχίζοντας τις ενέργειες βελτιστοποίησης της οργανωτικής του δομής, που ξεκίνησαν το 2010 με την ίδρυση νέου διοικητικού κέντρου της Barilla στην Ελλάδα με επικεφαλής τον Γιώργο Σπηλιόπουλο, ο όμιλος Barilla δίνει για μια ακόμα φορά ψήφο εμπιστοσύνης στην Ελλάδα αναθέτοντας στον Θάνο Αθανασόπουλο, διευθυντή marketing της Barilla HELLAS, την ευθύνη για το μάρκετινγκ του ομίλου στην ανατολική Ευρώπη.
Ο νέος ρόλος του Θάνου Αθανασόπουλου περιλαμβάνει το συντονισμό και την υλοποίηση του marketing plan του ομίλου Barilla σε 19 χώρες της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης που εκτός από την Ελλάδα, περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων την Πολωνία, τη Ρουμανία, την Κροατία, τη Σλοβενία, την Τσεχία, την Ουγγαρία και την Κύπρο.
Μέσα από την ανάθεση αυτής της στρατηγικής σημασίας αρμοδιότητας σε στέλεχος της ελληνικής αγοράς, ο Όμιλος Barilla ενισχύει ακόμα περισσότερο τον κομβικό ρόλο της Barilla HELLAS στο πλαίσιο της δραστηριότητας του μεγαλύτερου ομίλου ζυμαρικών παγκοσμίως και επιβεβαιώνει τη δέσμευση του ιταλικού ομίλου στην ανάδειξη των δυνατοτήτων της Ελλάδας να λειτουργεί ως πόλος πρόσβασης στις σημαντικές ευκαιρίες ανάπτυξης που αναδεικνύονται στις αναδυόμενες αγορές της Ανατολικής Ευρώπης.
Με την ανάληψη των νέων καθηκόντων του ο Θάνος Αθανασόπουλος δήλωσε: Με τιμά ιδιαίτερα το γεγονός ότι σε μια πολύ δύσκολη συγκυρία για τη χώρα, ο Όμιλος Barilla αποφάσισε να αναθέσει σε στέλεχος της ελληνικής αγοράς το marketing μιας μεγάλης περιοχής της Ανατολικής Ευρώπης