Η Interamerican κατά το α’ εξάμηνο του 2012 κατέγραψε κέρδη μετά τους φόρους 11,3 εκατ. ευρώ, ενώ τα μεικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα έφθασαν τα 223,7 εκατ. ευρώ, έναντι 239,9 εκατ. πέρυσι.
Τα αποτελέσματα θεωρούνται από την εταιρεία ιδιαίτερα ικανοποιητικά καθώς κινήθηκαν καλύτερα από το σύνολο της ασφαλιστικής αγοράς.
Η έμφαση, κατά το ίδιο διάστημα, στη συνεχή οργανωτική βελτίωση, τον έλεγχο των λειτουργικών εξόδων και την απόλυτη ευθυγράμμιση με τις επιταγές του Solvency II, σε συνδυασμό με την ελαχιστοποίηση της έκθεσης της εταιρείας σε κινδύνους από επενδυτικές τοποθετήσεις, εκτιμάται ότι διασφαλίζουν τη σταθερότητα της πορείας της και την υψηλή φερεγγυότητα, που ξεπερνά το 200% σε επίπεδο ομίλου.
Χαρακτηριστικό της κεφαλαιακής επάρκειας της εταιρείας είναι ότι, παρά τη συμμετοχή της στο PSI, δεν χρειάστηκε ενίσχυση κεφαλαίων. Κατά το α’ εξάμηνο 2012, στις Γενικές Ασφάλειες, τα μεικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα ανήλθαν στα 118,6 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 2% έναντι του αντιστοίχου εξαμήνου του 2011 (116,1 εκατ.). Στον κλάδο Υγείας, τα ασφάλιστρα έφθασαν στα 49,1 εκατ. (55,8 εκατ. το 2011). Σε ασφάλιστρα ζωής, συμπεριλαμβανομένων των συμβολαίων επενδυτικού χαρακτήρα, η εταιρεία κατέγραψε παραγωγή 56 εκατ. ευρώ έναντι 67,9 εκατ. το 2011, με το χαρτοφυλάκιο να επηρεάζεται θετικά από τις πωλήσεις unit linked προϊόντων και αρνητικά -όπως συνέβη στο σύνολο της αγοράς- από ακυρώσεις.
Στους τομείς της οδικής και προσωπικής βοήθειας, όπου η εταιρεία κατέχει ηγετική θέση στην αγορά, η παραγωγή ασφαλίστρων έφθασε τα 4 εκατ. ευρώ χωρίς τις αποδόσεις των εσωτερικών συνεργασιών.
Η Interameri-can επικαιροποίησε το τριετές επιχειρησιακό της σχέδιο θέτοντας σειρά προτεραιότητας στους τομείς δραστηριοποίησής της, σύμφωνα με τις ενδείξεις της περιόδου που διανύουμε και με γνώμονα τη διατήρηση της κερδοφορίας σε επαναλαμβανόμενα κέρδη. Η εταιρεία προτάσσει τις γενικές ασφάλειες, σε δεύτερο επίπεδο θέτει την υγεία και ακολούθως τη ζωή.
Η ενίσχυση της παραγωγικότητας όλων των καναλιών διανομής και η ευθυγράμμισή τους με τις προτεραιότητες της εταιρείας, καθώς και η αξιοποίηση της ιδιαίτερης διείσδυσης που μπορεί να επιτύχει κάθε κανάλι -δίκτυο agency, συνεργαζόμενοι πράκτορες και μεσίτες, συνεργαζόμενες τράπεζες, απευθείας πωλήσεις- σε επιμέρους αγορές, αποτελούν στρατηγική επιλογή.