Σταθερά ανοδικά βήματα από τον όμιλο – Ρίχνει τις τιμές και παρουσιάζει κέρδη
Στην αντεπίθεση περνάει ο λιανεμπορικός όμιλος «Μασούτη», προχωρώντας στην μείωση τιμών σε 1.000 βασικά καταναλωτικά προϊόντα.
Σημειώνεται ότι, ο όμιλος, βλέπει τις πωλήσεις του να ενισχύονται κατά 6,07%.
Το αρνητικό πρόσημο δεν φαίνεται να έχει αγγίξει, το περασμένο οκτάμηνο, το όμιλο των 238 καταστημάτων πώλησης, 221 λιανικής και 17 χονδρικής, καθώς, παρουσιάζει διευρυμένα οικονομικά μεγέθη.
Την ίδια ώρα, βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη το πρόγραμμα εξάπλωσής του, θέτοντας, από την αρχή του χρόνου, σε λειτουργία συνολικά τέσσερα νέα καταστήματα, με τελευταίο την προηγούμενη Παρασκευή στην πόλη της Ηγουμενίτσας, ενισχύοντας την παρουσία του στην Ήπειρο.
Τα υπόλοιπα βρίσκονται στις Φέρες, Νέα Πέραμο Καβάλας και ένα χονδρικής (Cash & Carry) στη Λάρισα.
Μέχρι το τέλος του έτους, η «Μασούτης» πιθανότατα να δημιουργήσει ένα ακόμη κατάστημα και πιθανότατα και περισσότερα, ανάλογα με την πρόοδο σχετικών αδειοδοτήσεων και κατασκευαστικών εργασιών.
Την ίδια στιγμή ο βορειοελλαδικός όμιλος, που ήδη από τις αρχές του έτους συνεχίζει τις στοχευμένες προσφορές (με ποσοστά έκπτωσης έως και 35%) σε πολλά προϊόντα, προχώρησε σε πρόγραμμα συρρίκνωσης των τιμών σε περίπου 1.000 κωδικούς επώνυμων ειδών.
Η παραπάνω πρωτοβουλία έχει κόστος της τάξης των 2,4 εκατ. ευρώ, το οποίο και απορροφά η «Μασούτης». Η χρηματοδότηση, τόσο της επέκτασης του δικτύου όσο και των προωθητικών ενεργειών, γίνεται εφικτή χάρη στην χρηματοοικονομική «υγεία» του ομίλου, καθώς η κερδοφορία προ φόρων πέρσι ξεπέρασε τα 16 εκατ. ευρώ, με τζίρο 700,5 εκατ. ευρώ, αυξημένο κατά 10,6%, σε σχέση με το 2010.