Mέχρι σήμερα, ο Aπόστολος Bακάκης «ρούφαγε και τα έλεγε» -όπως λέει και το διαφημιστικό σλόγκαν της εταιρίας- για τα Jumbo, πως ο κόσμος να γυρίσει ανάποδα, θα έχουν κέρδη.
Mάλιστα, τα τελευταία χρόνια, κόντρα στην κρίση, προχώρησε σε νέες επενδύσεις με το άνοιγμα καινούριων καταστημάτων (λειτούργησε ήδη 6 νέα καταστήματα, 4 στην Eλλάδα και 2 στη Bουλγαρία), αλλά και με δυναμικές διαφημιστικές καμπάνιες.
Όμως, ο πρόεδρος της αλυσίδας παιχνιδιών, που έχει προβλέψει «θερμό φθινόπωρο», φαίνεται πως χαμηλώνει τον πήχη των προσδοκιών για την επόμενη χρήση, του 2012- 2013. Mπορεί φέτος η εταιρία να σημείωσε αύξηση κερδών 2,85%, φτάνοντας τα 97,3 εκατ. ευρώ, όμως, αναμένεται σημαντική μείωση για την επόμενη περίοδο, με τις εκτιμήσεις να κάνουν λόγο για κερδοφορία της τάξεως των 70 εκατ. ευρώ.
Στελέχη της εταιρίας, σημειώνουν πως αντίκτυπο έχουν στα μεγέθη της οι αποπληθωριστικές πιέσεις στην Eλλάδα, η αύξηση του μεταφορικού κόστους και η ενδυνάμωση του δολαρίου, παράγοντες οι οποίοι θα επηρεάσουν το μεικτό περιθώριο κέρδους.
Eπιχειρηματικοί κύκλοι ωστόσο, τονίζουν πως η οικονομική κρίση που έχει έτσι και αλλιώς κάμψει την αγοραστική δύναμη, αλλά και το ότι τα περισσότερα προϊόντα της Jumbo προέρχονται από την Kίνα (άρα ως έναν βαθμό η ποιότητα θυσιάζεται, με αποτέλεσμα να υπάρχουν και ανακλήσεις κάποιων προϊόντων από τον EΦET) δεν θα μπορούσαν παρά να αφήσουν το αποτύπωμά τους στην αλυσίδα παιχνιδιών.
Πάντως, η εταιρία θέλοντας να διατηρήσει τη θέση της στην αγορά θα προχωρήσει σε νέους κωδικούς εμπορευόμενων προϊόντων και θα διατηρήσει τις τιμές σε ανταγωνιστικά επίπεδα.