Με το «δεξί» τέθηκαν σε λειτουργία τα νέα διυλιστήρια των Ελληνικών Πετρελαίων στην περιοχή της Ελευσίνας.
Την ίδια ώρα, από τα νέα διυλιστήρια έφυγε το πρώτο φορτίο 30.000 τόνων ντίζελ σούπερ χαμηλού θείου, για τις αγορές εξωτερικού.
Με τον εκσυγχρονισμό του διυλιστηρίου, ενός έργου που στοίχισε συνολικά 1,2 δισ. ευρώ, ο όμιλος των Ελληνικών Πετρελαίων αυξάνει σημαντικά το εξαγωγικό του δυναμικό, βοηθώντας και τη χώρα που από καθαρός εισαγωγέας ντίζελ μετατρέπεται πλέον σε εξαγωγέας.
Με τη νέα μονάδα hydrocracker που λειτουργεί πλέον στο διυλιστήριο, η παραγωγή μαζούτ θα μηδενιστεί (σήμερα η παραγωγή μπορούσε να φθάσει τους 2.200 τόνους/ημερησίως ), ενώ η παραγωγή ντίζελ αυξάνεται κατά 1.300 τόνους/ημερησίως, τη στιγμή που η διυλιστική ικανότητα της μονάδας παραμένει στα 100.000 βαρέλια/ημερησίως.
Με τη νέα μονάδα η έκθεση των ΕΛ.ΠΕ. στην ελληνική αγορά θα περιοριστεί στο 36% από 40%.