Περισσότερα φορτία από τα Βαλκάνια φιλοδοξεί να προσελκύσει στη Θεσσαλονίκη η διοίκηση του Οργανισμoύ Λιμένος, που ξεκινάει κύκλο στοχευμένων εταιρικών παρουσιάσεων, τα λεγόμενα «road shows», σε Σκόπια, Κόσοβο, Βουλγαρία, Σερβία και Μαυροβούνιο.
Η «καμπάνια» εξωστρέφειας του ΟΛΘ, ο οποίος αναμένεται να κλείσει το 2012 με κερδοφορία μεγαλύτερη της περσινής, έχει διπλό στόχο: τη συντήρηση των ήδη ικανοποιητικών ροών φορτίων από Σκόπια και Σερβία και την εκμετάλλευση των μεγάλων περιθωρίων περαιτέρω ανάπτυξης της διακίνησης από τις αγορές Βουλγαρίας και Ν. Σερβίας.
Παράλληλα, ο Οργανισμός «φουλάρει τις μηχανές» για την ταχεία προώθηση των διαδικασιών, που σχετίζονται με την αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας του, αλλά και με το άνοιγμα των χώρων του λιμανιού στους κατοίκους και επισκέπτες της Θεσσαλονίκης.
Πιο συγκεκριμένα, τη Δευτέρα βγαίνει ο πλειοδοτικός διαγωνισμός για την αξιοποίηση συνεδριακών χωρών της πρώτης προβλήτας ως κινηματογραφικών αιθουσών, ενώ αρχές Οκτωβρίου αναμένεται η προκήρυξη για τη δεύτερη φάση του έργου της μαρίνας σκαφών αναψυχής.
Επιπλέον, σε εξέλιξη βρίσκεται η διαβούλευση για την αξιοποίηση άλλων 8-10 αποθηκών του λιμανιού στη δεύτερη προβλήτα, για τις οποίες γίνονται επαφές με την Εφορεία Νεωτέρων Μνημείων, όπως γνωστοποίησε, σε συνέντευξη Τύπου, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης ΑΕ ,Στέλιος Αγγελούδης.
Στην ίδια συνέντευξη, ο κ. Αγγελίδης αναφέρθηκε στα θετικά αποτελέσματα της καμπάνιας προσέλκυσης κρουαζιερόπλοιων, σημειώνοντας ότι έως τώρα, η επιβατική κίνηση έχει αυξηθεί κατά 10%, στα 12.000 άτομα. Το 2013, η διοίκηση αναμένει αύξηση κίνησης, με έμφαση στις αγορές Γερμανίας, Τουρκίας και Ισραήλ, ενώ για πρώτη φορά, κρουαζιερόπλοια της ΑIDA θα πραγματοποιήσουν πέντε διανυκτερεύσεις στην πόλη.
Ο ΟΛΘ, που στο φετινό επτάμηνο διακίνησε 8.421.211 τόνους εμπορευμάτων, μέγεθος αυξημένο κατά 24,01% σε σχέση με πέρυσι, συνεχίζει τον σχεδιασμό του και για την ταχεία προώθηση σειράς έργων υποδομής.
Αν και οι αποφάσεις για την τύχη της περίφημης επένδυσης στην 6η προβλήτα ανήκουν, πλέον, στο ΤΑΙΠΕΔ, ωστόσο η διοίκηση φιλοδοξεί να αναβαθμίσει τις δυνατότητες του λιμανιού, μέσω ενός έργου μικρότερης κλίμακας: της εκβάθυνσης και επέκτασης του κρηπιδώματος 24.