Στην αντικατάσταση του εταιρικού της website με την ψηφιακή πλατφόρμα Coca-Cola Journey, η οποία αξιοποιεί τις δυνατότητες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης προχώρησε η The Coca Cola Company.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, το Coca-Cola Journey αποτελεί ένα σημαντικό βήμα στον τρόπο με τον οποίο η Coca Cola θα χρησιμοποιεί την ψηφιακή επικοινωνία, τόσο για να ενισχύσει την επιχειρηματική της δραστηριότητα, όσο και να μοιραστεί την ιστορία του Συστήματος της Coca Cola με όλο τον κόσμο.
Το Coca-Cola Journey είναι ένα δυναμικό, ψηφιακό περιοδικό που επικεντρώνεται σε σημαντικά θέματα παγκόσμιου ενδιαφέροντος, κοινωνικούς σκοπούς και εταιρικά νέα. Τόσο δημοσιεύοντας πρωτότυπο περιεχόμενο, όσο και φιλοξενώντας επιλεγμένη αρθρογραφία και απόψεις τρίτων, το Coca-Cola Journey έχει σχεδιαστεί με σκοπό να προκαλέσει δημιουργικό διάλογο και να διηγείται την ιστορία της Coca Cola με ξεχωριστό τρόπο.
Οι αναγνώστες έχουν τη δυνατότητα να πλοηγηθούν σε διαφορετικές κατηγορίες περιεχομένου, οι οποίες θα ανανεώνονται συχνά, είτε ανά είδος (Stories, Opinions, Brands, Videos και Blogs) είτε ανά θέμα (Brands, Business, Community, Entertainment, Environment, Health, History, Innovation και Sports).
Όπως σημειώνει η εταιρία, εκτός από τα εμπεριστατωμένα άρθρα που «ζωντανεύουν» μέσα από υψηλής ανάλυσης φωτογραφίες και οπτικοακουστικό υλικό, το Coca-Cola Journey περιλαμβάνει επίσης infographics που τραβούν την προσοχή, καθώς και έναν «Πίνακα Διαδραστικής Συζήτησης» (Debate Board), στον οποίο οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να καταγράφουν την άποψή τους για μια ποικιλία θεμάτων που σχετίζονται με την Coca Cola.
Στο πρώτο «τεύχος» του Coca-Cola Journey μπορεί κανείς να διαβάσει: ένα άρθρο για τη δέσμευση της Coca Cola να υποστηρίξει σχολεία στην Ινδία, την ομιλία «Πέντε κλειδιά για την Καινοτομία» (Five Keys to Innovation) του Muhtar Kent, προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της Coca Cola, μία συνέντευξη με την Danica Patrick, οδηγό του NASCAR και πάνω από 70 άλλα πρωτότυπα κείμενα.
«Σήμερα, η Coca-Cola αναβαθμίζει την ψηφιακή της επικοινωνία» δήλωσε ο Clyde Tuggle, Senior Vice President and Chief Public Affairs and Communications Officer της The Coca-Cola Company.
«Το Coca-Cola Journey είναι η πιο φιλόδοξη ψηφιακή πρωτοβουλία που έχει αναλάβει ποτέ η Coca-Cola και, ουσιαστικά, ενισχύουμε τη δέσμευσή μας να δημοσιεύουμε ποιοτικό και συναρπαστικό περιεχόμενο. Ελπίζουμε ότι το Coca-Cola Journey θα αποτελέσει ένα χώρο όπου όλοι θα μπορούν να μοιράζονται την περιέργειά τους για τον κόσμο, να συμμετέχουν σε ενδιαφέρουσες συζητήσεις και να ανακαλύπτουν τον πυρήνα της Coca-Cola: τα ποιοτικά μας προϊόντα, την επιχειρηματική μας δράση, τους ανθρώπους μας, και τη συνεχή μας δέσμευση για το κοινό καλό».
«Σχεδιάσαμε το Coca-Cola Journey για να αποτελέσει την αφετηρία από την οποία θα αλλάξουν τα δεδομένα για το πώς οι εταιρείες χρησιμοποιούν την εταιρική ιστοσελίδα τους», εξηγεί ο Ashley Brown, Director of Digital Communications and Social Media.
«Η εταιρική ιστοσελίδα μας είναι το online κανάλι μας με τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα, οπότε θελήσαμε να δημιουργήσουμε μια εμπειρία που θα μπορούσε να κάνει αυτό το εξαιρετικά πολύτιμο ψηφιακό κανάλι να αποδώσει τα μέγιστα. Περισσότερο από οτιδήποτε άλλο, δίνουμε προτεραιότητα σε ό,τι δημιουργεί μια εξαιρετική εμπειρία για τον χρήστη με βάση τις τελευταίες τάσεις σχεδιασμού», δήλωσε ο Brown.
Ενώ το Coca-Cola Journey θα συνεχίσει να φιλοξενεί εταιρικό περιεχόμενο, όπως δελτία τύπου, πληροφορίες για τους επενδυτές, τα έγγραφα που υποβάλλονται στην Αμερικανική Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς (SEC filings), εταιρικά reports, βιογραφικά στελεχών και ευκαιρίες εργασίας, η διάταξη, ο σχεδιασμός και η σύνταξή του μοιάζουν τώρα περισσότερο με ένα ψηφιακό περιοδικό, παρά με ένα εταιρικό website.
Όπως σημειώνεται, το Coca-Cola Journey είναι το πιο πρόσφατο προϊόν που επιδεικνύει τη συνεχή επένδυση της Coca-Cola στη ψηφιακή επικοινωνία και τα social media. Το Σεπτέμβριο, η εταιρία παρουσίασε το Coca-Cola Unbottled, το πρώτο της εταιρικό blog και Μέσο ψηφιακής επικοινωνίας σε πραγματικό χρόνο.