Αλλάζει τροχιά η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μετά τη συμφωνία της με την Hewlett – Packard η οποία είναι η πρώτη διεθνής συνεργασία της.
Σήμερα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ από τις εμπορευματικές μεταφορές έχει κύκλο εργασιών που φτάνει τα 24 εκατ. ευρώ. Αν η συμφωνία προβλέπει τη μεταφορά ενός ή δύο τρένων την ημέρα προς την Κεντρική Ευρώπη αυτό θα οδηγούσε άμεσα σε διπλασιασμό του τζίρου της.
Αν υπολογίσει κανείς ότι η δυναμικότητα του λιμανιού είναι 20 έως 40 τρένα την ημέρα, ακόμα και αν η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μετέφερε τα 10 τρένα καθημερινά τότε ο τζίρος ετησίως θα ξεπερνούσε τα 100 εκατ. ευρώ. Δεν είναι τυχαίο ότι από μελέτες της διοίκησης της εταιρείας προκύπτει ότι αν η συμφωνία αναπτυχθεί πλήρως τότε θα δημιουργηθούν περισσότερες από 1.000 θέσεις εργασίας. Αρχικά η συμφωνία θα αφορά ένα τρένο την ημέρα, ενώ αναμένεται να αυξηθούν περαιτέρω.
Σημειώνεται ότι η εφοδιαστική και μεταφορική δραστηριότητα της HP ανέρχεται σε 50 δισ. δολάρια, εκ των οποίων το μεγαλύτερο ποσοστό αφορά δραστηριότητες στην Ευρώπη, τη Βόρεια Αφρική και τη Μέση Ανατολή. «Η συγκεκριμένη συμφωνία μπορεί να αποτελέσει παράδειγμα και για άλλες εταιρείες παρόμοιου σκοπού, που διαθέτουν εφοδιαστικές αλυσίδες στην Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή και έχουν τις παραγωγικές μονάδες τους στην Κίνα και την Απω Ανατολή.
Εκτιμάται ότι μια τέτοια κίνηση μπορεί να επιφέρει αύξηση του τοπικού φορτίου έως και 50% για το λιμάνι του Πειραιά και αναμένεται να δημιουργήσει εκατοντάδες νέες θέσεις εργασίας», καταλήγει η ανακοίνωση του υπουργείου.