Να «τροχοδρομήσει» στα περιφερειακά αεροδρόμια φαίνεται πως επιχειρεί ο όμιλος Goldair ο οποίος βρίσκεται σε συζητήσεις με εν δυνάμει ενδιαφερόμενους επενδυτές για την από κοινού συμμετοχή στο πρόγραμμα ιδιωτικοποίησης των περιφερειακών αεροδρομίων.
Την ίδια ώρα όλα δείχνουν ότι θα δηλώσει «παρών» στο project του αεροδρομίου στο Καστέλλι, αλλά και στις όποιες πιθανές εξελίξεις για το handling της Ολυμπιακής, όταν και εάν τεθεί θέμα πώλησής του.
«Έχουμε μιλήσει με αρκετούς, αλλά όλοι περιμένουν να δουν τι θα περιλαμβάνεται στο σχέδιο για την ιδιωτικοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων πριν λάβουν την τελική τους απόφαση», ανέφερε ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Goldair, Καλλίνικος Καλλίνικος, θεωρώντας, μάλλον, βέβαιο το ενδιαφέρον για τη διαδικασία, αλλά και για το νέο αεροδρόμιο του Ηρακλείου κι από τις Hochtief, Vinci και Fraport.
Από τη Θεσσαλονίκη όπου βρέθηκε, χθες, το ανώτατο στέλεχος του επιχειρηματικού ομίλου εξέφρασε την εκτίμηση ότι η ιδιωτικοποίηση θα αποβεί συμφέρουσα για όλα τα περιφερειακά αεροδρόμια, καθώς θα οδηγήσει σε αναβάθμιση των περεχόμενων υπηρεσιών, αλλά και της υφιστάμενης υποδομής.
«Δεν πρέπει, ωστόσο, να ζητηθούν φαραωνικές επενδύσεις, αλλά να υπάρξει ισορροπία με το τίμημα για να μην αυξηθεί το κόστος των υπηρεσιών που διώχνει τις αεροπορικές εταιρείες.
Γιατί ξέρουμε ότι το 80% των επισκεπτών της χώρας μας έρχεται αεροπορικώς», τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Καλλίνικος. Πρόβλημα, κατά τον ίδιο, θα προκύψει επίσης στην περίπτωση κατά την οποία δεν τηρηθεί η νομοθεσία για τρεις handlers ανά περιφερειακό αεροδρόμιο και η επίγεια εξυπηρέτηση δοθεί μονοπωλιακά στους ιδιώτες, ως επιπλέον δέλεαρ για να βελτιώσουν τα έσοδά τους, αφού «για να είναι ελκυστική η επένδυση, απαιτείται, για κάθε group προς ιδιωτικοποίηση αεροδρομίων, να υπάρχει μια κρίσιμη μάζα περίπου 8 εκατ. επιβατών».
Περαιτέρω ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Goldair παραδέχθηκε πως ο όμιλος δεν θα μείνει αδιάφορος αν τεθεί ζήτημα πώλησης του handling της Ολυμπιακής, όπως κι αν η Κροατία, που από την 1η Ιουλίου θα ενταχθεί στην Ε.Ε., δημοπρατήσει τις δύο άδειες (σ.σ. θα υποχρεωθεί αν εναρμονίσει τη νομοθεσία της) για το handling. Αυτή τη στιγμή ο όμιλος έχει παρουσία σε 26 αεροδρόμια στην Ελλάδα, σε 2 στην Κύπρο και σε άλλα 2 στη Βουλγαρία.