Αποζημιώσεις ύψους 14 εκατ. ευρώ πλήρωσε μέσα στο 2012 η NPInsurance (Νέος Ποσειδών).
Ο μέσος χρόνος αποζημίωσης ανήλθε στις 3 ημέρες μετά την παραλαβή των απαραίτητων δικαιολογητικών του φακέλου ζημιάς, γεγονός που αποδεικνύει την ταχύτητα και την ποιότητα των υπηρεσιών που η εταιρεία παρέχει στο πελατολόγιο της και στους συνεργάτες της.
Η άμεση αποζημίωση αποτελεί για την NPInsurance βασική επιδίωξη και, μέσα από την αυξημένη ρευστότητα που η εταιρεία διαθέτει, αξιοποιεί προς όφελος των πελατών της αυτό το συγκριτικό της πλεονέκτημα.
Ταυτόχρονα, εφαρμόζοντας ιδιαίτερα προσεκτική πολιτική ανάληψης κινδύνων, η εταιρεία κατάφερε να μειώσει κατά 5% τη συχνότητα ζημιών στον κλάδο αυτοκινήτων το 2012, γεγονός που βοήθησε στη διαμόρφωση χαμηλού ποσοστού στο LossRatio (δείκτης ζημιών) συγκριτικά με τους μέσους όρους που κινήθηκε η αγορά και συνέβαλε στη δημιουργία υψηλού τεχνικού αποτελέσματος.
Να σημειωθεί ότι η κερδοφορία της NPInsurance κατά το 9μηνο του 2012 διαμορφώθηκε στα 5 εκατ. ευρώ, υπερδιπλάσια σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή.