Όχι μόνο δεν έφυγε αλλά στοχεύει στην πρώτη θέση στο κλάδο ζωής. Ο λόγος για την ING η παραγωγή ασφαλίστρων της οποίας ξεπέρασε τα 300 εκατ. ευρώ το 2012 ενώ ρεκόρ σημείωσε και η νέα παραγωγή από το agency system η οποία ξεπέρασε τα 20,5 εκατ. ευρώ.
Το εντυπωσιακά αυτά αποτελέσματα επετεύχθησαν χάρις στο δίκτυο των tied agency το οποίο εξακολουθεί να είναι όπως φαίνεται το πιο δυνατό στην ελληνική ασφαλιστική αγορά..
Η δύναμη μας εξακολουθεί να είναι το tied agency δηλώνει στο Next Deal κ. Σοφία Ρατσιάτου Chief Sales Officer του ING στην Ελλάδα.
Οι ασφαλιστές μας παραμένουν το στήριγμα της εταιρείας και είναι αυτοί που θα καταστήσουν την ING πρώτη εταιρεία τα επόμενα χρόνια τονίζει η κυρία Ρατσιάτου, προσθέτοντας ότι η παραγωγή αυτή επετεύχθη χωρίς την διάθεση ασφαλιστικών προϊόντων υγείας που είναι γενικότερα σε πρώτη ζήτηση στην ελληνική ασφαλιστική αγορά.
Τα νούμερα που μας αποκαλύπτει είναι εντυπωσιακά της δυναμικής του δικτύου. Μόνο τον Δεκέμβριο η παραγωγή σε συνταξιοδοτικά προϊόντα ήταν στα επίπεδα των 5,6 εκατ. ευρώ. Οι αιτήσεις ανήλθαν στις 5.500. Το 2011 η νέα παραγωγή ήταν 15,3 εκατ. ευρώ και φέτος ξεπέρασε τα 20 εκατ. ευρώ. ευρώ και με παραγωγή των unit linked single premium, η οποία έφτασε στα 70 εκατ. ευρώ, να λαμβάνεται υπόψη μόλις κατά 10%. Επίσης το bancassurance συνέβαλε στην παραγωγή της εταιρείας με οκτώ εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με τον ανταγωνισμό όλο φεύγουμε εμείς όμως είμαστε εδώ και αναπτυσσόμαστε προσφέροντας αξία στους ασφαλισμένους μας και τους συνεργάτες μας σχολιάζει χαριτολογώντας η κ. Ρατσιάτου τα σενάρια που κυκλοφορούσαν τα προηγούμενα χρόνια για αποχώρηση της ING από την ελληνική αγορά.
Παράλληλα η ING μετά από αρκετά χρόνια επιστρέφει και στην προώθηση δικών της νοσοκομειακών προγραμμάτων, καθώς από ότι φαίνεται το management διεθνώς πείσθηκε ότι δεν μπορεί στην Ελλάδα μία ασφαλιστική εταιρεία ζωής να είναι με ένα πόδι, δηλαδή να διαθέτει μόνο συνταξιοδοτικά προϊόντα όταν η κατάσταση στη δημόσια υγεία είναι τόσο άσχημη με αποτέλεσμα η ιδιωτική ασφάλιση υγείας να παρουσιάζει υψηλή ζήτηση από τους ασφαλισμένους.
Έτσι ξεκίνησε ήδη η διάθεση των νέων προϊόντων υγείας ετησίως ανανεούμενων με το χαρακτηριστικό μότο «Orange Cross το νέο χρώμα της υγείας». Με τα νέα Προγράμματα Υγείας Orange Cross η ING φιλοδοξεί να σταθεί δίπλα στον ασφαλισμένο σε κάθε στιγμή, σε κάθε απρόοπτο γεγονός που μπορεί να φέρει η ζωή.
Τα νέα προγράμματα προσφέρονται σε τέσσερις κατηγορίες έτσι ώστε να καλύπτουν τις ανάγκες όλων των ασφαλισμένων. Συνδυάζουν την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια φροντίδα υγείας με την πρόληψη καθώς η διασφάλιση της υγείας για την ING, συνδέεται άμεσα με τον τρόπο ζωής: πρόληψη, καλή φυσική κατάσταση και ευεξία. Τέλος να σημειωθεί ότι η ING για τα υφιστάμενα συμβόλαια υγείας θα διατηρήσει τη συνεργασία της με την Interamerican.