Ο διευθύνων σύμβουλος, Νίκος Μήλιος και η σύζυγός του, Ντένη Θεοχαράκη ετοιμάζουν την αντεπίθεση με άλλη φίρμα
«Τρικυμία» στη χειμαζόμενη αγορά του αυτοκινήτου έχει φέρει η απόφαση της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας Peugeot, να καταγγείλει, μετά από 24 χρόνια συνεργασίας, τη σύμβαση με την ελληνική Lion Hellas, σχετικά με την εισαγωγή και διανομή καινούριων αυτοκινήτων, ανταλλακτικών, αξεσουάρ, εξοπλισμών και παροχή υπηρεσιών στη χώρα μας. Από το τέλος του 2013 (31/12), η Lion Hellas παύει να είναι αποκλειστικός εισαγωγέας και αντιπρόσωπος της Peugeot.
Πάντως, η Lion Hellas, εταιρία του Ομίλου Θεοχαράκη, προς το παρόν αποφεύγει να τοποθετηθεί επίσημα για το θέμα, που επιβεβαιώθηκε με την επιστολή που απέστειλε στις 17 Ιανουαρίου του 2013 προς το επίσημο δίκτυο των εξουσιοδοτημένων αντιπροσώπων της και ενημερώνει πως από το τέλος του τρέχοντος έτους η εισαγωγική εταιρία σταματά την συνεργασία με τη γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία.
Ήδη, φαίνεται πως οι επικεφαλής της Lion Hellas, η δευτερότοκη κόρη του Βασίλη Θεοχαράκη, Ντένη και ο σύζυγός της, Νίκος Μήλιος (ο τελευταίος είναι διευθύνων σύμβουλος στη Lion) σχεδιάζουν την επόμενη μέρα, με τις επίσημες ανακοινώσεις να θεωρούνται πλέον «θέμα ημερών». Γιατί η Lion Hellas, με το δίκτυο των 72 Επίσημων Εμπόρων και 81 σημείων πώλησης σε ολόκληρη τη χώρα, ήδη φέρεται να έχει «κλείσει» το deal για να αναλάβει την επίσημη αντιπροσώπευση, δύο άλλων, εξίσου ισχυρών σημάτων, που μένουν «ορφανά» στην Ελλάδα.
Το δίκτυο, αλλά και οι εγκαταστάσεις (12.000 τετραγωνικά στην Αθήνα, 11.000 στη Θεσσαλονίκη, τελωνειακός χώρος 18.900 τμ στον Ασπρόπυργο και κέντρο διανομής 10.500 τμ στη Μάνδρα) καλύπτουν πλήρως τις απαιτήσεις των δύο άλλων αυτοκινητοβιομηχανιών (και οι δύο ανήκουν στον ίδιο όμιλο).
Τότε, γιατί η Peugeot κατήγγειλε τη σύμβαση με τη Lion Hellas; Όπως διαρρέεται από την Ave de la Grande Armιe, στο Παρίσι, η PSA βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις μεταξύ άλλων με άλλο μεγάλο επιχειρηματικό όμιλο για να αναλάβει την αποκλειστική αντιπροσώπευση της Peugeot στην Ελλάδα.
Oι Γάλλοι συνεχίζουν την αναζήτηση, με βασικό κριτήριο ο νέος συνεργάτης τους να έχει αξιοπιστία.
Φαίνεται πάντως πως στη Γαλλία, αυτό που προκάλεσε δυσθυμία και έφερε τη διακοπή της συνεργασίας, ήταν οι… αριθμοί. Για την ακρίβεια, ήταν οι χαμηλές πωλήσεις της Peugeot στην Ελλάδα, μιας και το 2012 έκλεισε με 2.543 πωλήσεις, κατακτώντας τη 10η θέση στην Ελλάδα, με μερίδιο στην αγορά 4,3%.
Πάντως, την αναστάτωση που προκάλεσε η επιστολή της Lion Hellas στο δίκτυο των εμπόρων για τη διακοπή της συνεργασίας, έχει, σύμφωνα με πληροφορίες της Deal «ανακόψει» κάπως μια άτυπη ενημέρωση από τα κεντρικά της εταιρίας, στην Κηφισού, για την επερχόμενη νέα συμφωνία.
Στην επιστολή αναφερόταν μεταξύ άλλων ότι η Peugeot Automobiles SA, παραγωγός των αυτοκινήτων Peugeot κατήγγειλε με προθεσμία ενός έτους τη σύμβαση με την εταιρία και πως «ο λόγος που επικαλείται είναι η γενική αναδιάρθρωση του δικτύου διανομής της στην Ευρώπη». Στην ίδια επιστολή καταγγέλλονταν οι συμβάσεις συνεργασίας επισήμου εμπόρου με τη Lion Hellas με την προθεσμία ενός έτους από τη λήψη της επιστολής.