Φετινός στόχος η αύξηση του μεριδίου της στο 15% της «πίτας» του 1 δισ. δολαρίων στην Τουρκική αγορά
Η Delta Post, η πρωτοπόρος εταιρεία στον χώρο του διαφημιστικού ταχυδρομείου εδώ και 18 χρόνια, από τον Μάη του 1995, κάνει ιδιαίτερα αισθητή την επιχειρηματική παρουσία της το τελευταίο 1,5 έτος στην Τουρκία και ετοιμάζεται για ακόμα μεγαλύτερα «άλματα»!
Η δραστηριοποίηση της στην γείτονα χώρα απέφερε εντυπωσιακά αποτελέσματα και εδραίωσε σημαντικές συνεργασίες με «βαριά» ονόματα της αγοράς, όπως Carrefour, Praktiker, Real, Sok, Migros, Conforama και έπεται συνέχεια.
Σύμφωνα με την διοίκηση της Delta Post, υπάρχουν ακόμα μεγαλύτερες προσδοκίες στο εγγύς μέλλον για τις προοπτικές ανάπτυξης της, σε μια αγορά η οποία εκτιμάται στο 1 δισεκατομμύριο δολάρια ετησίως, δίχως να απεμπολεί τις διεκδικήσεις της στα εγχώρια μερίδια!
«Το μεγάλο επιχειρηματικό ”στοίχημα” της Delta Post αποτελεί η τουρκική αγορά. Το μερίδιο μας εκεί ανέρχεται στο 10% και ο επόμενος μας στόχος είναι να το αυξήσουμε στο 15% μέσα στο 2013», αποκαλύπτει στην «DEAL» ο κ.Θεόδωρος Τσεβάς, ιδιοκτήτης της μεγαλύτερης ελληνικής εταιρίας Letterbox Marketing και εξηγεί:«Οι ”όγκοι” είναι τεράστιοι και η αγορά πολύ δυνατή. Μιλάμε για 30 εκατομμύρια νοικοκυριά και για έναν τζίρο 150 εκατ. δολαρίων εντός του έτους».
Για να γίνουν αντιληπτά τα μεγέθη και οι διαφορές: στην ελληνική αγορά το αντίστοιχο μερίδιο της Delta Post «εκτοξεύεται» στο δυσθεώρητο 60% και την ίδια ώρα ο ετήσιος τζίρος αγγίζει τα 12 εκατ. ευρώ, δεδομένης της οικονομικής ύφεσης. Στην Τουρκία το μερίδιο του 10% για την Delta Post αναλογεί σε έναν τζίρο σχεδόν 8πλάσιο, ύψους 100 εκατ. δολαρίων, με διαρκείς αυξητικές τάσεις.
Το μεγάλο retail της τουρκικής αγοράς και η συνεχής έλευση νέων πελατών, μεταξύ των οποίων πολλές μεγάλες πολυεθνικές, την καθιστούν έναν «επιχειρηματικό παράδεισο», όπου ένας ισχυρός «παίκτης» μπορεί να αποκομίσει τεράστια οφέλη, αν κάνει τις σωστές κινήσεις.
Η Delta Post έχει παρουσία και στην Κύπρο, αλλά τα μεγέθη στην Μεγαλόνησο είναι πολύ μικρότερα (300.000 νοικοκυριά, το 1 /10 της ελληνικής αγοράς), συνεπώς μια εταιρία τέτοιας εμβέλειας εύλογα διατηρεί την στόχευση της στις μεγαλύτερες «δεξαμενές» πελατών της.
Πολύ λογικά, η Delta Post δεν θα αρκεσθεί στο φετινό «άλμα» ως το 15% της τουρκικής αγοράς για το 2013 και τα προσεχή χρόνια σταδιακά θα ανεβάσει τον πήχη πιο ψηλά!
LEADER ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Το μερίδιο του 60% στην ελληνική αγορά κατοχυρώνει τον ρόλο του απόλυτου leader για την Delta Post στον κλάδο του διαφημιστικού ταχυδρομείου.
Η απελευθέρωση της ταχυδρομικής αγοράς από 1/1/2013 έφερε την Delta Post σε πρωταγωνιστικό ρόλο και στον χώρο του επιστολικού ταχυδρομείου και συνεργασίες όπως αυτές με την Procter & Gample, τους Γιατρούς Χωρίς Σύνορα και την Care Direct.
Στην Ελλάδα, η Delta Post φθάνει κάθε χρόνο σε 3,5 εκατ. νοικοκυριά και μοιράζει 357.000.000 έντυπα και δείγματα, όντας η μοναδική με άδεια εναλλακτικού παρόχου ταχυδρομικών υπηρεσιών και πιστοποίηση ISO.
Στην ευρύτατη γκάμα του πελατολογίου της Delta Post περιλαμβάνονται, επίσης, οι Cosmote, Wind, Vodafone, Unilever, Sony Erikson, Unilever, Germanos, Eurobank, Alpha Bank, IKEA, Electro World, Κωτσόβολος, BMW, VW, EKO, Amita, Multirama, Aldi, Praktiker, Πλαίσιο, Carrefour, Dia, Leroy Merlin, Attica, Mall Athens, Athens Heart, Sato, Notos, Metro, Regency Casino, Goodys, Forthnet και η Qatar Airways!