Γιάννης Γαβριηλίδης: Αν δεν είσαι στα social media, δεν υπάρχεις
Δυναμικό «παρών» έδωσε η Wind στα social media για το 2012 κάτι που επιβεβαιώνει και ο Γιάννης Γαβριηλίδης, ανώτερος Διευθυντής Marketing WIND δίνοντας κάποια στοιχεία της τάξεως μεγέθους.
«Όντως έχει γίνει πολύ καλή δουλειά καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς. Μόνο η συνολική παρουσία της WIND στο Facebook σημείωσε αύξηση δημοτικότητας κατά 105%, φθάνοντας στο τέλος του 2012 να αριθμεί πάνω από 88.000 Likes.
Επιπλέον, απέσπασε 55.000 Likes στο F2G προφίλ της και 16.000 στο Q. Ήμασταν εξαιρετικά ενεργοί με posts τα οποία ξεπέρασαν τα 700, διαγωνισμούς, συνολικά 37 ενώ λανσάραμε και 7 applications.
Το ίδιο και στο Twitter βέβαια, όπου πραγματοποιήθηκαν 1.500 Tweets με τους followers να ξεπερνούν τους 2.300. Στο επίσημο κανάλι της εταιρείας στο YouTube σημειώθηκαν περισσότερα από 9.300.000 views και μάλιστα κατά τη διάρκεια λανσαρίσματος του νέου τηλεοπτικού F2G οι προβολές ανήλθαν σε 1.133.000.
Αξίζει, επίσης, να σημειωθεί ότι το 2012 η παρουσία μας επεκτάθηκε στο Google+, το Foursquare και το Instagram. Ένα από τα θετικά αποτελέσματα όλων αυτών των ενεργειών ήταν ότι είδαμε την ιστοσελίδα της εταιρείας www.wind.com.gr να παρουσιάζει αύξηση 53,2% σε μοναδικούς επισκέπτες. Αντίστοιχα, της καρτοκινητής WIND F2G www.f2g.gr παρουσίασε αύξηση 94%».
Όσον αφορά το στόχο της παρουσίας της εταιρείας στα Social Media, εξηγεί:
«Επιδιώκουμε συνεχώς το brand μας να είναι επίκαιρο και να ακολουθεί τις τάσεις της εποχής. Είμαστε καθημερινά online στα δημοφιλέστερα Social Media, ενημερώνοντας για νέα προϊόντα, υπηρεσίες και προσφορές μας, διεξάγοντας διαγωνισμούς και διατηρώντας ένα αμφίδρομο
κανάλι επικοινωνίας με όλους, απαντώντας σε σχόλια και απορίες. Ο συνεχώς αυξανόμενος αριθμός των followers στο Twitter, των φίλων μας στο facebook και ο αριθμός προβολών στο κανάλι μας στο YouTube , επιβεβαιώνουν ότι η φιλοσοφία μας για ανοιχτή επικοινωνία με όλους λειτουργεί θετικά και συμβάλει στη δημιουργία ισχυρής σχέσης εκτίμησης και εμπιστοσύνης με τους συνδρομητές μας».
Τέλος ως προς τους κινδύνους που ελλοχεύει η έκθεση στα social media για την εικόνα της Wind και πώς τους αντιμετωπίζει, ο κ. Γαβριλίδης τονίζει:
«Πλέον είναι πασιφανές ότι αν δεν είσαι στα Social Media, «δεν υπάρχεις». Αν μάλιστα μιλάμε για νεανικό κοινό, αυτό ισχύει ακόμα περισσότερο. Με βάση αυτό, επαναπροσδιορίσαμε τη λειτουργία του τμήματος marketing και αναπτύξαμε στρατηγική μόνο για social media.
Τα αρνητικά σχόλια και η έκφραση της όποιας δυσαρέσκειας είναι αναπόφευκτα ωστόσο εκεί κρύβεται και η ουσία της αληθινής αμφίδρομης επικοινωνίας. Και εμείς επιλέξαμε να είμαστε εκεί, πομπός και δέκτης ποικίλλων μηνυμάτων ταυτόχρονα, κοντά σε όλους τους υπάρχοντες και εν δυνάμει συνδρομητές μας, με όσο το δυνατόν λιγότερα, απλά και ουσιαστικά λόγια.
Η επιτυχία της στρατηγικής που εφαρμόζουμε επιβεβαιώνεται και από την πρόσφατη διπλή μας βράβευση στα e-volution awards 2013. Είμαστε υπερήφανοι που η WIND κατατάσσεται στις εταιρείες που αξιοποιούν καλύτερα τα Social Media αποσπώντας τα βραβεία καλύτερης Social Media Strategy και CPC Campaign.
Πιο συγκεκριμένα, στα τέλη Δεκεμβρίου, η εταιρεία διακρίθηκε στην κατηγορία Social Media Strategy για τις ενέργειες και πρακτικές επικοινωνίας και προβολής των 3 brands της (WIND, F2G, Q) στα δημοφιλέστερα social networks.
Παράλληλα, η εταιρεία βραβεύθηκε για την πιο αποτελεσματική CPC Campaign καθώς έχει χρησιμοποιήσει με απόλυτη επιτυχία για την προώθησή της, ένα σημαντικό κανάλι online προώθησης των προϊόντων & των υπηρεσιών της, μέσω της πλατφόρμας Google AdWords, αλλά και μέσω της πλατφόρμας των Facebook Ads βελτιώνοντας σημαντικά τους στόχους της».