O leader του λιανικού εμπορίου στην Ελλάδα, ανεβάζει τον πήχη ακόμα πιο ψηλά
Η «DEAL» αποκαλύπτει όλα τα πλάνα του Ομίλου για το μέλλον
O leader του λιανικού εμπορίου στην Ελλάδα, ανεβάζει τον πήχη ακόμα πιο ψηλά! Όταν ρωτούνται οι άνθρωποι της κορυφαίας «αλυσίδας» σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα για τους στόχους του 2013, απαντούν ότι η αδιαμφισβήτητη κυριαρχία της Μαρινόπουλος Α.Ε. στην ελληνική αγορά, σε μερίδια και σε μεγέθη ή δίκτυο καταστημάτων, «υπαγορεύει» την μερική «αποσύνδεση» του καίριου στόχου της για φέτος από τους «ξερούς» αριθμούς.
Προτάσσει δε «την επένδυση σε πρωτοποριακά προϊόντα και υπηρεσίες, αφού η πρωτοπορία και η καινοτομία αποτελούν τους βασικούς πυλώνες της δραστηριοποίησής μας εδώ και 50 χρόνια».
Πέρα από την πρωτοκαθεδρία στην ελληνική αγορά, η Μαρινόπουλος Α.Ε. συνεχίζει την επέκτασή της στα Βαλκάνια με ένα μεγάλο επενδυτικό πλάνο, εστιάζοντας τις προσπάθειές της στη διεύρυνση της παρουσίας της εκτός συνόρων σε μια μεγάλη αγορά 60.000.000 καταναλωτών.
ONLINE ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
Ο επενδυτικός απολογισμός της Μαρινόπουλος Α.Ε. είναι εντυπωσιακός. Την τελευταία 5ετία επένδυσε 360 εκατ. ευρώ στην ελληνική οικονομία. Σε μια 3ετία λειτούργησε 252 νέα καταστήματα και παρουσίασε 3 ανανεωμένα υπερμάρκετ Carrefour σε Γέρακα, Άλιμο, Θεσσαλονίκη. Eνώ επένδυσε στην εκπαίδευση των εργαζομένων 1,2 εκατ. ευρώ. Οι αριθμοί τεκμηριώνουν την πρόθεση της εταιρείας να συνεχίσει να επενδύει τόσο σε δίκτυο πωλήσεων όσο και στην επιμόρφωση του ανθρώπινου δυναμικού της, για να εξελίσσει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρει στους καταναλωτές και να προχωρήσει δυναμικά με αντίστοιχες επενδύσεις σε πρωτοποριακά concept καταστημάτων, π.χ. την επικείμενη ανανέωση του Carrefour στο Εμπορικό Κέντρο AVENUE.
Η φετινή χρονιά ξεκίνησε εξαιρετικά θετικά για τον Όμιλο με καινοτόμες υπηρεσίες, όπως η λειτουργία του πρώτου Online σούπερ μάρκετ Caremarket.gr και η δημιουργία του πρώτου Mobile Application με την ονομασία Carrefour Greece που δείχνουν την πρόθεσή του να φέρει τους Έλληνες καταναλωτές στο σούπερ μάρκετ του μέλλοντος!
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ 60 ΕΚΑΤ.
Σε ποιο μέγεθος θα συνεχισθούν οι μειώσεις τιμών σε μια ευρεία γκάμα αγαθών; Ο Όμιλος έχει προϋπολογίσει 60.000.000 ευρώ, ποσό που θα διοχετευθεί, φέτος, προς όφελος των καταναλωτών μέσω προσφορών και εκπτώσεων.
Η Μαρινόπουλος Α.Ε. ήταν η πρώτη μεγάλη επιχείρηση που επισήμανε την ανάγκη διατήρησης των τιμών σε χαμηλά επίπεδα και ανέπτυξε συγκεκριμένη πολιτική τιμών και προσφορών με επίκεντρο τον καταναλωτή, πριν ακόμη από την οικονομική κρίση: «Είναι σημαντικό για εμάς ότι αυτή η δέσμευση έχει πλέον αποτυπωθεί στη συνείδηση των καταναλωτών, οι οποίοι επιβραβεύουν τη συνεπή στάση της Μαρινόπουλος στον τομέα των προσφορών. Οι προσφορές και οι μειώσεις τιμών δεν αποτελούν μάχη εντυπώσεων αλλά θέμα ουσίας για εμάς. Η φιλοσοφία μας είναι να βρισκόμαστε δίπλα στους Έλληνες καταναλωτές που μας στηρίζουν εδώ και 50 χρόνια.
Για το λόγο αυτό θα συνεχίσουμε με χαμηλές τιμές, ανάπτυξη της γκάμας προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, παροχή προνομίων και εκπτώσεων με τη χρήση της κάρτας Club Carrefour και υψηλή ποιότητα στην παροχή προϊόντων και υπηρεσιών», τονίζεται από κύκλους της εταιρείας.
96% ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΙΚΕΤΑ
Η Μαρινόπουλος Α.Ε. διαθέτει μακροχρόνιες συνεργασίες με περισσότερους από 2.000 Έλληνες παραγωγούς και μία γκάμα προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, ελληνικής προέλευσης σε ποσοστό 96%.
Από το καλοκαίρι του 2012 υλοποιεί το Πρόγραμμα Καινοτομίας Ελληνικού προϊόντος. «Οργώνει» την Ελλάδα και ενισχύει τη συνεργασία της με τοπικούς παραγωγούς, ενώ ταυτόχρονα αναζητεί πρωτοποριακές ιδέες από καινοτόμους παραγωγούς μέσω του Διαγωνισμού Καινοτομίας Ελληνικού Προϊόντος: «Αυτή η εκτεταμμένη ενέργεια καταδεικνύει ότι είμαστε ανοιχτοί σε νέες ιδέες και συνεργασίες. Διαθέτουμε τη μεγαλύτερη γκάμα προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας ελληνικής προέλευσης, την οποία εμπλουτίζουμε και ανανεώνουμε διαρκώς», εξηγούν στελέχη της.
Για το αν υπάρχουν σκέψεις εξαγοράς μικρότερων «αλυσίδων» η απάντηση είναι «…ως leader, εμείς εξελίσσουμε τον κλάδο και ορίζουμε τις τάσεις. Από εμάς ξεκινούν όλες οι αλλαγές και οι καινοτομίες του κλάδου τόσο σε επίπεδο concept καταστημάτων, τεχνολογίας, υποστήριξης των τοπικών προϊόντων και Ελλήνων παραγωγών και franchise. Ανεξάρτητα από το τι πράττει ο ανταγωνισμός και οι μικρότερες αλυσίδες, εμείς είμαστε εκείνοι που διαμορφώνουμε το τοπίο».
ΣΤΟΧΟΣ Η ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΣΕΡΒΙΑΣ
Τα Βαλκάνια αποτελούν μέρος τους στρατηγικού πλάνου της Μαρινόπουλος Α.Ε. εδώ και χρόνια. Ο Όμιλος διαθέτει εκτεταμένη παρουσία στην περιοχή με 16 καταστήματα στη Βουλγαρία, 1 υπερμάρκετ στην Αλβανία και 1 υπερμάρκετ στα Σκόπια κι ακόμα άλλα 16 στην Κύπρο.
Η αγορά της Σερβίας αποτελεί τον επόμενο στόχο, ένα σημείο στρατηγικής σημασίας στο πλαίσιο της διεύρυνσης της παρουσίας της στα Βαλκάνια. Παράλληλο στόχο αποτελεί η προώθηση των ελληνικών προϊόντων στο εξωτερικό μέσα από το δίκτυο των καταστημάτων του Ομίλου σε όλο τον «χάρτη».