Την πρωτοβουλία μείωσης τιμών σε βασικά προϊόντα καθημερινής ανάγκης προς όφελος των καταναλωτών, που ξεκίνησε πρώτη τον Ιανουάριο του 2010, συνεχίζει να ακολουθεί η εταιρία everest, ανταποκρινόμενη άμεσα στις συνθήκες της αγοράς και την ανάγκη του καταναλωτή για ποιοτικά προϊόντα σε προσιτές τιμές.
Σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρίας, ο λόγος που η εταιρία επιλέγει, για ακόμα μια φορά, το κατεξοχήν δημοφιλές ελληνικό “πρωινό” με προϊόντα, όπως ο καφές, το γάλα και η τυρόπιτα, που σημειώνουν υψηλότατες πωλήσεις, υποδηλώνει την ουσιαστική δέσμευσή της να διευκολύνει τον καταναλωτή, σε μια δύσκολη οικονομική συγκυρία για τη χώρα μας, να πραγματοποιήσει με χαμηλότερο κόστος τις καθημερινές ανάγκες του.